12 grudnia 2013

Prezenty dla Niej do 30 zł

Witajcie,


nie ma mnie tu tak często jakbym chciała,ale ostatnio ciągle męczą mnie migreny:( Dziś chciałam Wam przedstawić propozycje prezentów damskich do 30 zł. Jest to niewielka kwota,ale i tak można przy jej pomocy wywołać uśmiech na czyjejś twarzy:)






Ramka na zdjęcia i kubek z puszeczką pochodzą ze sklepu Home&You, paletkę MUA znajdziecie między innymi na stronie Cocolita.pl, bransoletki i rękawiczki dostaniecie wH&M. Książkę Kocham Paryż dostaniecie...w wielu księgarniach;)



Jak Wam idą przygotowania do świąt? Wszystkie prezenty...uzgodnione z Mikołajem?;)

11 komentarzy:

  1. fajne pomysły na prezenty :) z każdego byłabym zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super propozycje i nie są drogie:)
    ojj migreny;/ Ja już prezenty rozdałam a teraz tylko wyczekuję na powrót do domku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba podeślę tego linka mojemu chłopakowi, co by wiedział co może mi kupić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem to dobry pomysł żeby panów lekko nakierować co byśmy chciały dostać:P

      Usuń
  4. Paletka i książka są też na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście bardzo ucieszyłabym się z paletki :) Bardzo podobają mi się te z MUA. Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna ich paletka bardzo mi się marzy,ale jest słabo dostępna w Polsce. Miło mi Cię powitać na blogu:)

      Usuń
  6. Rękawiczki wyglądają ślicznie, mam słabość do dwupalczastych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne pomysły, najbardziej bym chciała dostać książkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam niedawno jej pierwszą część,ale dopiero będę czytać więc jeszcze nie wiem czy skuszę się na drugą część;)

      Usuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...