9 grudnia 2013

Poniedziałkowe inspiracje vol.34


Witajcie ,

czy Wy również zaszyłyście się w weekend w domu? Ja przez 3 dni dogorywałam z moją migreną, istny koszmar. Mam nadzieję, że mimo fatalnej pogody i  polowania na prezenty, udało Wam się troszkę odpocząć:)


Dziś zapraszam Was na inspiracje, które w dużej mierze związane są ze zbliżającymi się świętami. A więc zaparzcie sobie kawkę i zrelaksujcie:)










źródło

Pierwsza zdjęcie akurat ma niewiele wspólnego ze świętami bądź zimą,ale bardzo mi się spodobała taka dekoracja. Ociepli wnętrze nawet w najzimniejszy dzień:)





źródło

Mani, które mnie totalnie zauroczyło:>







źródło
Pomysł na zimową dekorację wnętrza. Bardzo przytulne, nie sądzicie?





źródło

Znudziła Wam się zielona choinka? Może pora na białą?;)


źródło

Ciekawy pomysł na pakowanie prezentów. Jestem za!:)




źródło


Przyznajcie się, pichcicie na święta jakieś ciasteczka, pierogi? Czy kupujecie gotowce?:P Ja ostatnio mam lenia jeśli chodzi o pierogi,ale jakieś ciastka zawsze robię. W zeszłym roku były to akurat muffinki,ale w tym chyba wrócę to pierniczków. Może macie jakiś sprawdzony przepis? Podajcie linki jak macie ochotę:)



Udanego tygodnia:)

8 komentarzy:

  1. Ja nic nie gotują bo tego nienawidzę :) a choinka cudna bardziej podobają mi się białe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bardzo lubię gotować i piec,ale największą frajdę mi to sprawia gdy nie muszę tego robić codziennie:P

      Usuń
  2. paznokciowe mani jest mega boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zimowa dekoracja wnętrza jest wręcz bajeczna, a pomysł na manicure genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. choinka jest śliczna, taka elegancka

    OdpowiedzUsuń
  5. ten domek z pierniczków wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię takie świąteczne (i nie tylko) inspirujące obrazki :) szczególnie mani z rogaczem mi się podoba! :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...