2 grudnia 2013

Poniedziałkowe inspiracje vol.33


Witajcie


jak Wam minął weekend? Wybrałyście się na jakiś spacer czy może wygrzewałyście pod kocem z ciepłą kawką?

Dziś zapraszam Was na kolejną odsłonę cotygodniowych inspiracji:)















źródło
Ciekawy pomysł zarówno na dekorację, jak i podstawki pod kubki. I to w 100% eko:) 





źródło

Urocze filiżaneczki, w sam raz na babskie spotkanie przy kawie:)



źródło
Zaintrygował mnie ten (złoty!) tatuaż. Myślę,że jakiś drobny wzorek wyglądałby ślicznie. Podoba Wam się taki nietypowy tatuaż?




źródło
Kto powiedział, że choinka nie może być z papieru? Śliczna dekoracja na biurko, stolik. A przy jej robieniu może Wam pomóc Wasza pociecha:)



źródło

Jak już jesteśmy przy tematyce świątecznej, to nie może zabraknąć również takich pazurków:) Bardzo mi się podoba połączenie bieli i złota, a wzorki są śliczne. 


/
źródło

Wiem, jestem zła, kuszę Was słodkościami. Ale chciałam Wam pokazać takie zimowe bałwanki:)


Co dziś porabiacie? Odliczacie czas do końca pracy? A może szalejecie zakupowo w ramach Dnia Darmowej Dostawy?;) Ja już poczyniłam zakupy. Moje konto w banku strzela focha;)


Miłego tygodnia

5 komentarzy:

  1. u mnie wersja z antybiotykiem na weekendzie była. choineczka fajna. Akurat do akademika by się przydała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to współczuję, mam nadzieję,że już Ci lepiej:)

      Usuń
  2. świetne inspiracje, a złoty tatuaż boski !:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...