4 grudnia 2013

Chwalipięta w kącie stała...;)

Witajcie

przyznajcie się, poszalałyście w ramach Dnia Darmowej Dostawy czy byłyście silne?;) Za kilka dni pokażę Wam na co się skusiłam, tylko dojdą do mnie wszystkie paczuszki:)


Tymczasem chciałam Wam zaprezentować, co upolowałam ostatnimi czasy:)




Ale wszystko po kolei:)




Zakup sprzed ok. 2 miesięcy, o którym zupełnie zapomniałam:


Świeca o korzennym aromacie zakupiona w Tk Maxx. Swoją drogą coś mnie podkusiło żeby odkleić metkę z ceną i sprawdzić ile wcześniej kosztowała. No więc oryginalna cena była o 2 zł niższa:P To tak a propos super okazji;)




Od dłuższego czasu podziwiam na różnych blogach i portalach własnoręcznie robione mydła i świece. W końcu zdecydowałam się również spróbować swoich sił i zakupiłam:



Bazę glicerynową do mydła wraz z barwnikiem




Wosk sojowy do świec wraz z knotami




Olejki eteryczne, a przy okazji olej kokosowy, który zużywam do różnych celów:)




Niedawno wyjechałam na trochę do Holandii. Znalazłam tak sklepy wielobranżowe, w których się zakochałam, pełno tam bibelotów do wystroju wnętrz itp. Troszkę tam poszalałam;)


Kupiłam dwa organizery na kosmetyki. Na pewno się przydadzą:D



Musiałam sprawdzić od razu pojemność szufladek:P



Organizer nr 2. Przy okazji przedmioty te były niedrogie więc nie mogłam sobie ich odmówić:)





Świąteczna ramka na zdjęcie. 





Słodki świąteczny bałwanek, który będzie dzielnie trzymał świeczki:)





Kupiłam także 2 paczki lizaków. Część z nich zawiśnie na choince, pozostałe dostaną dzieciaki jako dodatki do prezentów:)






Udało mi się wpaść na 15min do Primarku. Na fotce wynalazki do koków, kupiłam też m.in staniki sportowe,ale nie wiem czy Was interesują? Dajcie znać.




A to mój zakup z ...Avonu:P Spodziewałam się małego kubeczka i spotkało mnie bardzo miłe zaskoczenie. Mikołajowy kubek jest świetny. Zobaczcie same:)







Gdy tłumy szalały w Rossmannie by skorzystać z atrakcyjnej promocji, ja wybrałam się ostatniego dnia po...puder i płyn micelarny. Do koszyka wpadł też piasek Wibo, marzy mi się jeszcze jeden, brązowy ale akurat nie było tego odcienia.





Muszę przyznać, że to jeszcze nie wszystko:P Niedługo wrzucę kilka innych drobiazgów, jednak chcę im najpierw znaleźć odpowiednie miejsce i zaprezentować już w pełnej okazałości.



Wkrótce pokażę Wam również co upolowałam w drodze powrotnej w  słynnej niemieckiej drogerii...





Coś Wam się spodobało?

23 komentarze:

  1. też kupiłam ten lakier :0

    Powiedz mi jak sie sprawdzają te cienie Tatoo ? Bo widze że masz ich pokażną gromadkę a ja kupiłam sobie teraz czarny i nie wiem jak z nim będzie ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Color Tatoo są według mnie świetne:) Wytrzymują cały dzionek, używam ich jako zwykłych cieni, ale czasem też do robienia kresek. Bardzo dobrze zdają egzamin w każdym przypadku:)

      Usuń
    2. oooo ulzyło mi jak napisałaś że sprawdzają się do kresek :) dzisaij będę musiała wypróbować :)

      Usuń
    3. Ciekawa jestem jakie będą Twoje wrażenia:)

      Usuń
  2. Udało mi się wytrwać i nic nie zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to gratulacje:) Chociaż ja tym sposobem kupiłam również kilka prezentów na święta,ale przyznaję się bez bicia,że większość rzeczy jest dla mnie:P

      Usuń
  3. Świeczunie będziesz robiła? Masz jakiś sprawdzony sposób?
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będzie moje pierwsze podejście więc wypowiem się dopiero jak je zrobię i będą się do czegoś nadawały:P

      Usuń
  4. fajne zakupy, mam ten puder Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki slodki kubeczek! :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świeca korzenna musi ślicznie pachnąć:). Świetne zakupy, powiało świąteczną atmosferą!

    Dołączam do obserwujących i zapraszam do obserwacji mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym mogła to by pewnie wykupiła połowę sklepu. Jeszcze żałuję,że nie kupiłam pięknej kuli śnieżnej z reniferami białymi:P

      Usuń
  7. Kochana - chwalipięta - w nos kopnięta, a samochwała w kącie stała :P Najbardziej mi się podoba kubeczek z Mikołajem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam:P W tym wieku już połączenia w mózgu wysiadają;)

      Usuń
  8. Organizatory na kosmetyki są świetne, przydałoby mi się cos takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bałwanek jest świetny! :D
    Zazdroszcze organizera nr 2... też bym taki chciała :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Czuć, że święta coraz bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku jakoś wyjątkowo wcześnie zaczęłam myśleć o świętach:)

      Usuń
  11. Taki organizer to bym wzięła, mam manię takich drobiazgów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...