12 listopada 2013

Relaksujący Scrub od Pat&Rub

Witajcie :)

Już się za Wami stęskniłam! Powoli biorę się za nadrabianie zaległości. Dziś chciałam Wam opowiedzieć o dość popularnym produkcie firmy Pat&Rub: Relaksującym scrubie do ciała.



Opakowanie 500ml.


Regularna cena produktu to 79 zł, ja go kupiłam w promocji 50% na stronie producenta:) Warto więc czasem wstrzymać się z zakupem i poczekać na bardziej atrakcyjną cenę.



Opis producenta:

Cukrowy peeling do ciała jest kosmetykiem naturalnym, który delikatnie złuszcza, ekspresowo nawilża i poprawia wygląd skóry. Skóra staje się gładka i ujędrniona. Pięknie wygląda i pachnie. Egzotyczny ekoaromat Relaksującego Scrubu do Ciała przyjemnie odpręża zmysły i relaksuje. Olejek z trawy cytrynowej poprawia wygląd skóry: wygładza i oczyszcza. Po użyciu scrubu w kąpieli skóra nie potrzebuje dodatkowo balsamu ani masła do ciała.






Skład:






Opakowanie & Konsystencja:


Scrub znajduje się w plastikowym solidnym opakowaniu. Zanurzamy w nim łapkę by wydobyć odpowiednią ilość peelingu. Sam kosmetyk ma postać sporych granulek cukru trzcinowego, jest więc całkiem niezłym zdzierakiem. Tuż po uchyleniu sreberka okrywającego scrub, otula nas zapach trawy cytrynowej. Jest on dość intensywny. Osobiście bardzo go lubię,jednak wiem że nie wszystkim przypada do gustu. Warto więc powąchać i obejrzeć z bliska ten kosmetyk, nim zdecydujemy się na jego zakup.












Moja opinia:



Muszę przyznać,że nie od razu polubiłam się z tym scrubem. Co prawda przed zakupem czytałam o tłustym filmie, jaki pozostawia ten kosmetyk. Jednak na spotkaniu blogerek "obmacałam" ten kosmetyk na sucho i wydał mi się super. Gdy zastosowałam go po raz pierwszy zgodnie z zaleceniami producenta: na wilgotną skórę podczas kąpieli,nieco mi zrzedła mina. Tłusty film to mało powiedziane:P Przy drugiej aplikacji postanowiłam użyć kosmetyku na sucho i dopiero zmyć go pod prysznicem. To był strzał w 10.  
Produkt świetnie sobie radzi ze złuszczaniemwygładzeniem skóry. Pozostaje ona miękka i bardzo dobrze nawilżona. Aplikacja jest prawdziwą przyjemnością, otula nas śliczny zapach trawy cytrynowej. Oczywiście przy całej "zabawie" trzeba uważać, bo scrub się troszkę osypuje, warto więc rozkoszować się jego właściwościami w łazience;) 


Plusy: 

  • bardzo dobrze złuszcza martwy naskórek
  • zapewnia doskonałe nawilżenie skóry
  • ma śliczny zapach trawy cytrynowej
  • jest dość wydajny



Minusy: 

  • regularna cena jest dość wysoka
  • pozostawia tłusty film, dlatego najlepiej sprawdza się u mnie jesienią i zimą


Podsumowanie:

Mimo nieudanego pierwszego spotkania, bardzo polubiłam ten produkt. Jego stosowanie faktycznie działa relaksująco, a ciało czuje się rozpieszczone. Scrub świetnie spełnia swoją rolę w złuszczaniu i wygładzaniu naskórka. Po użyciu kosmetyku skóra staje się aksamitnie gładka, nawilżona i pięknie pachnie.
Osobiście planuję stosować scruby z Pat&Rub jesienią i zimą, gdy moja skóra wymaga znacznie większego nawilżenia. Latem są dla mnie zbyt ciężkie.A tymczasem marzy mi się scrub z serii rozgrzewającej, gdyż uwielbiam korzenne nuty:D 


A Wy macie swoje ulubione scruby? Używałyście produktów Pat&Rub?

15 komentarzy:

  1. Bardzo lubię scruby P&R. Ulubieńcem ciągle pozostaje wersja hipo ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię balsam z tej serii więc może na scrub się kiedyś skuszę:)

      Usuń
  2. na pewno to bardzo fajny kosmetyk, ale jednak ja na zwykły scrub nie chciałabym wydawać takich pieniędzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prezentuje sie świetnie... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wciąż nie mogę przekonać się do zapachu tej serii, kokosa nie czuję wcale... Ale mam scrub z linii hipoalergicznej i kocham go bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ta seria bardzo przypadła do gustu:) Ale lepiej nie kupować w ciemno, gdyż ten zapach jest dość intensywny.

      Usuń
  5. Kosmetyki Pat&Rub są rzeczywiście nieco zawyżone cenowo, ale ich jakość jest naprawdę dobra !!

    OdpowiedzUsuń
  6. znam wersję cytryna i żurawina, ale tej jeszcze nie wąchałam :) ogólnie lubię Pat&Rub

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle już o nim słyszałam dobrego, czas, żebym i ja go wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od dłuższego czasu się do niego przymierzam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...