27 listopada 2013

Prezenty dla niej do 100 zł

Witajcie,

jak Wam mija tydzień? Jeszcze tylko 2 dni i mamy weekend:) Buszujecie po sklepach w poszukiwaniu prezentów?Ja na razie delikatnie podpytuję bliskich co im się marzy, ale w międzyczasie i tak się rozglądam za fajnymi pomysłami.





Dziś zapraszam Was do zapoznania się z moimi propozycjami: Prezenty dla Niej do 100 zł.





Kolczyki: Apart

Szkatułka na biżuterię: RoyalPoint.pl

Prostownica Philips: Euro.com.pl

Miniaturki lakierów OPI by Mariah: Kupkosmetyk.pl

Zestaw kosmetyków Orientana: Empik




A jakie są Wasze pomysły? Wkrótce podzielę się z Wami propozycjami na prezenty dla Waszych mężczyzn:) A tymczasem lecę na ważną rozmowę, trzymajcie za mnie kciuki:)

6 komentarzy:

  1. Oprócz prostownicy ze wszystkiego bym się cieszyła :) ALe najbardziej z książek albo biletu do kina, bo nie byłam wieki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tam lubię prostownicę i lokówkę:P Taka jestem;) A w kinie też już nie pamiętam kiedy ostatnio byłam.

      Usuń
  2. Podoba mi się szkatułka na biżuterię, pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pomysły na prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że przypadły Wam do gustu:)

      Usuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...