18 listopada 2013

Poniedziałkowe inspiracje vol.31


Witajcie,


jak Wam minął weekend? Znalazłyście odrobinę czasu na relaks
i słodkie lenistwo? Mam nadzieję,że tak!



Zapraszam Was na odrobinę odpoczynku po ciężkim dniu przy inspiracjach na ten tydzień:)










źródło

Nie wiem czemu wcześniej nie pomyślałam  o takim rozwiązaniu. Po domu wala się pełno muszli, a razem z piaskiem i świeczkami dają bardzo ładny wystrój. Przy okazji nasze myśli przenoszą się na wakacje:) 




źródło

Kolejny lampion, który wzbudził mój podziw. Muzyka od zawsze była ważna w moim życiu, do tego śliczny kwiatek i świeczka. Miodzio;)





źródło


Propozycja na świąteczny wystrój. Ostatnio mam fazę na taki styl. Podoba Wam się?


źródło

Piękne mani z koronkowym wzorkiem. Uwielbiam!:)




źródło

Uroczy dziewczęcy/kobiecy pokój.




źródło

Kolejny mebelek, który by mi się przydał. Świetny pomysł na organizację kosmetyków i przyborów do makijażu.




Coś Wam przypadło do gustu?

Miłego tygodnia, nie dajcie się zbytnio zamęczać:)


8 komentarzy:

  1. Piękne inspiracje :) Pozdrawiam i zaprasza do mnie:
    http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O mamoo, chciałabym mieć taki uroczy pokój <3

    OdpowiedzUsuń
  3. organizer jest po prostu wspaniały<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojjj taki organizer to i ja chętnie widziałabym u siebie na toaletce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dowiesz się gdzie taki organizer można kupić koniecznie daj znać;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pokoik mi się podoba i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...