11 listopada 2013

Poniedziałkowe inspiracje vol.30



Witajcie po krótkiej przerwie:)



Dziękuję za miłe słowa wsparcia pod poprzednim postem.



Wracam do Was z kolejną (już 30!)porcją inspiracji. 








źródło

Te urocze dekoracje od razu przykuły moją uwagę. Stanowią świetny sposób na wykorzystanie np. starego swetra:)




źródło

Od jakiegoś czasu mam "fazę" na afrykańskie motywy. Nic więc dziwnego,że te świeczki do razu wpadły mi w oko. Podobają Wam się?




źródło

Piękna dekoracja nadająca się zarówno na jesień, jak i zbliżające się święta.Postaram się coś takiego stworzyć w domu.





źródło

Półki z Ikei jako organizer do lakierów lub innych kosmetyków?Jestem za:) Zresztą kolekcję lakierów z tego zdjęcia również bym przygarnęła bez wahania:P






źródło


Nie jestem pewna czy już kiedyś nie pokazywałam Wam tych lamp z papieru. Ale są takie śliczne,że nic nie szkodzi. Pięknie ocieplają wnętrze:)






Początkowo nie przekonywał mnie efekt ombre na ustach. Jednak powoli czuję się coraz bardziej zaintrygowana. Całkiem ciekawy look.





źródło

Uwielbiam torcik Pavlovej. Zresztą moi bliscy też. Za każdym razem gdy ją piekę, znika w mgnieniu oka. Bardzo mi się spodobał pomysł malutkich torcików. Na pewno go wykorzystam:) A Wy lubicie ten deser? Jeśli go nie znacie to musicie spróbować. Jest Pyyyyycha;)


Coś Wam się spodobało?

Miłego dzionka Wam życzę:)

5 komentarzy:

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...