21 listopada 2013

Pomysły na prezent dla Niej

Hej dziewczyny,

dałyście już się porwać przedświątecznej aurze? Szukacie prezentów dla swoich bliskich? A może już coś pokupowałyście? Ja dopiero się zastanawiam i poszukuję prezentów, które wywołałyby uśmiech na twarzach moich najbliższych.

Pomyślałam,że będę się z Wami dzielić pomysłami na prezenty  w różnych cenach:) Niezależnie czy szukacie prezentu na Mikołajki, Boże Narodzenie, a nawet inną okazję, mam nadzieję że Wam troszkę pomogę:)


Zaczynamy:)






Wśród moich propozycji znajdują się:

Kawowy Peeling do ust Pat& Rub
Album z kolędami The Best Christmas ever
Kalendarz Paulo Coelho
Bransoletka By Dziubeka
Świeczka Yankee Candle
Kubek termiczny


Coś się Wam spodobało? Z chęcią poczytam o Waszych pomysłach:)

7 komentarzy:

  1. jak dla mnie coelho to tak średnio, ale co do reszty się zgadzam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej zadowolona byłabym z kubka termicznego lub bransoletki :) fajne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świecę Yankee Candle chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kubek termiczny to moje marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja marzę o kalendarzu ks. Twardowskiego :) kubek już mam, ale bransoletka mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...