4 października 2013

Słów kilka o kremie Effaclar Duo

.
Witajcie,

czy u Was też tak pięknie świeci słoneczko?Od razu lepiej się czuję i mam nadzieję,że w weekend udam się chociaż na krótki spacer, a przeziębienie pójdzie sobie...precz:)



Dziś chciałam Wam przedstawić moją opinię na temat dość popularnego kremu od firmy La Roche Posay - Effaclar Duo.


Cena: 40-60 zł za 40ml


Opis producenta:

Kompletna pielęgnacja zawierająca 4 składniki aktywne, aby skutecznie działać na 2 główne objawy trądziku: Zapalne zmiany trądzikowe (krosty i grudki) – Niacynamid i Pirokton Olaminy, aby oczyścić skórę i chronić przed powstawaniem nowych zmian trądzikowych; Zaskórniki – połączenie LHA ™ (Lipohydroksykwasu) z kwasem Linolowym, aby odblokować pory i eliminować martwe komórki odpowiedzialne za ich zatykanie. Uzupełnieniem składników aktywnych jest Woda Termalna z La Roche-Posay o właściwościach kojących i zmniejszających podrażnienia.

Sposób użycia:
Nakładać rano i/lub wieczorem na całą twarz. Doskonała baza pod makijaż. Nie powoduje powstawania zaskórników.
źródło


Skład:




Opakowanie & Konsystencja:


Kremik znajduje się w tubce, co stanowi higieniczne rozwiązanie (takie lubimy najbardziej:P). Kosmetyk jest bardzo wydajny. Pojemność 40 ml starcza na kilka miesięcy. Produkt ma kremowo-żelową konsystencję, łatwo się wchłania i sprawdza pod makijaż.







Moja opinia:

Aktualnie zużywam drugie opakowanie tego kremu. Bardzo dobrze sprawdza się na "niespodzianki". Na pewno poprawia ogólny stan cery. Ma przyjemny zapach. Można go stosować zarówno punktowo na naszych nieprzyjaciół, jak i na całą twarz jeśli macie bardziej problematyczną cerę. Jeśli cierpicie na poważniejsze odmiany trądziku to...go nie wyleczy. Jedynie łagodzi obecny stan. Kosmetyk nieco zmniejsza ilość zaskórników,ale nie redukuje ich do zera.



Plusy: 

  • doraźna pomoc na nagłe "niespodzianki" na twarzy
  • poprawa ogólnego stanu cery
  • kosmetyk dobrze sprawdza się pod makijaż
  • łagodzi stany zapalne
  • zmniejsza ilość zaskórników


Minusy: 

  • krem nie wyleczy poważniejszych odmian trądziku
  • krem redukuje ilość zaskórników,ale nie pozbędziemy się ich w zupełności




Podsumowanie:


Bardzo lubię Effaclar Duo i staram się go mieć w kosmetyczce na wypadek pojawienia się jakiegoś wroga;) Sama próbowałam podleczyć tym kremem moje zmiany trądzikowe (które pojawiły się po  ukończeniu 25 lat. Nawet jako nastolatka nie miałam takich problemów z cerą). Niestety na to okazał się za słaby. Musiałam się udać do dermatologa, który przepisał silniejszy preparat. Jednak na zwykłe niespodzianki Effaclar sprawdza się świetnie.

A Wy spotkałyście się z tym kremem? Jak się u Was sprawdził?Może znacie coś jeszcze bardziej skutecznego?

9 komentarzy:

  1. Właśnie zaopatrzyłam się w niego. Ja bardziej liczę na zmniejszenie widoczności porów. Wyczytałam, że na to też pomaga. Zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie napisałam o tym,ale faktycznie zmniejsza ich widoczność:)

      Usuń
  2. Bardzo lubię ten krem i często do niego wracam :)
    Sama nie wiem, ile jużopakowań zużyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój krem zaczyna podkradać mama więc pewnie też tak się to skończy:P

      Usuń
  3. drugie opakowanie właśnie używam, lubię go ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam próbkę tego kremu muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za recenzję, powoli zaczynam się do niego przekonywać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uzywalam Duo ale dla mnie jest za slaby, teraz stosuje Atrederm, i juz widze efekty. Kupilam Duo kilka opakowan na zapas i teraz nie mam co z nimi zrobic. Jesli ktos moze bylby zainteresowany to prosze o kontakt rorento@o2.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...