17 października 2013

Pora na wino;)

Witajcie

w końcu udało mi się wyczarować chwilę by naskrobać kilka słów:)

Tej jesieni na ustach modny jest kolor czerwonego wina. Postanowiłam więc poszukać odcieni, które wywołałyby błysk w moim oku;) Ciekawa jestem, która z propozycji się Wam najbardziej spodoba.


Moje propozycje:





Max Factor: 853 Chilli, Maybelline New York: Everlasting Wine, Dior: 743 Zinnia Red  oraz Inglot nr 128.




Któraś szminka Wam wpadła w oko? Mnie się najbardziej podobają MNY i Dior:)

4 komentarze:

  1. często używam bordowej szminki, ale zawsze nakładam na nią błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką szminkę 2 w 1 Revlon i całkeim fajnie wygląda na ustach:)

      Usuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...