7 października 2013

Poniedziałkowe inspiracje vol. 28


Witajcie,

czy Wam też jest tak ciężko się pogodzić z faktem,że weekend już za nami?;) Cieszę się,że pogoda tym razem dopisała. Na szczęście podleczyłam się trochę i udało mi się rozkoszować kolorami jesieni na długim spacerze po lesie. Moja sunia zaliczyła pierwsze spotkanie z sarną, obie się wpatrywały na siebie jakby kosmitę zobaczyły:P Jednym słowem było ciekawie;) A jak Wam minął weekend?



Aby zbytnio nie przeciążać szarych komórek już na początku tygodnia zapraszam Was na chwilę relaksu przy poniedziałkowych inspiracjach:)














źródło

Co prawda sukienka pochodzi sprzed kilku sezonów,ale bardzo mi się spodobała. Jest według mnie bardzo kobieca i seksowna.  Moja szafa byłaby nią zachwycona:D









źródło

Wrzucam Wam często fajne pomysły na mani, a potem jeśli znajdę chwilę to i tak maluję paznokcie na jednolity kolor:P Ale powzdychać zawsze można;)





źródło

Wiem,że już sama wielkość tej łazienki jest nierealna:P Ale jest taka przytulna. Kojarzy mi się z jakaś luksusową  posiadłością z widokiem na Alpy.








źródło

Wiecznie kupuję w marketach bazylię i inne zioła a potem warczę pod nosem,że to bez sensu,bo te roślinki mega szybko kończą swój żywot. Muszę w końcu zasadzić ulubione zioła. Powyższa ekspozycja bardzo mi odpowiada. 




źródło
Niech żyje kreatywność i projekty  DIY! Ślicznie udekorowane puszki. Muszę spróbować swoich sił,bo akurat mam kilka takich pojemników.







źródło

Uwierzycie,że to papierowy kwiatek? Jest piękny:) Też chcę umieć takie cuda robić.




źródło

Nie mogłam się powstrzymać i jak zwykle wrzucam jakieś jedzonko:P Tym razem adekwatne do pory roku apetyczne ciasteczka:)


Mam nadzieję,że inspiracje się Wam podobały.



Miłego tygodnia:)

8 komentarzy:

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...