19 października 2013

Odrobina egzotyki na jesienne chłody: Pineapple Cilantro by Yankee Candle


Witajcie,

jakiś czas temu opisywałam Wam wrażenia po wypróbowaniu mojego pierwszego wosku od Yankee Candle (KLIK KLIK). Dziś chciałam podzielić się z Wami opinią o samplerze, który dostałam razem z poprzednim woskiem na spotkaniu blogerek w czerwcu.



Mowa o Pineaplle Cilantro:





Kilka słów o produkcie:


Tropikalna uczta - mieszanka na bazie soczystego ananasa, z nutami słodkiego kokosa doprawiona kolendrą.

CZAS PALENIA / TRWAŁOŚĆ    do 15h

Cena: 9 zł


źródło






Moja opinia



Po tym jak zachwycił mnie wosk Beach Walk, z przyjemnością sięgnęłam po kolejny produkt Yankee.
Jeszcze przed zapaleniem świeczki, mogłam odczuć bardzo ładny aromat. Uwielbiam ananasy, a sampler przenosi nas na egzotyczną wyspę z piękną turkusową wodą i palmami.  Jednak zbyt długo w raju nie zagościmy:P Zapach jest bardzo delikatny, powiedziałabym że zbyt delikatny-po zapaleniu świeczki jest ledwo wyczuwalny...niestety. Przy opisywanym wcześniej wosku, zapach unosił się niemalże w całym domu. Tutaj niestety takiego efektu nie było. Na samplerze trochę się zawiodłam,ale nie wykluczam,że zakupię wosk o tym samym zapachu,licząc na to,że tym razem aromat będzie intensywny.


Zastanawiało mnie czemu to woski tej firmy są tak mega popularne, a o samplerach jakoś mało możemy usłyszeć/przeczytać. Osobiście przetestowałam jedynie omawiany sampler, więc nie chcę tutaj zawyrokować ,że każdy sampler jest mniej intensywny niż wosk. Może używałyście jakiś konkretny sampler, który możecie mi polecić? Chyba,że też wolicie woski. Ale o Waszych ulubionych woskach też chętnie poczytam. Na kolejne samplery chyba na razie nie będę się decydować. Zwłaszcza, że woski wystarczają na bardzo długo, można je kruszyć na kawałeczki i często cieszyć się innym aromatem:)

Tymczasem mam za sobą testy wosku Cinnamon stick. A teraz raczę się woskiem Sandalwood Vanilla. Używałyście któregoś z nich? Jeden z nich mnie oczarował:)

6 komentarzy:

  1. właśnie też mnie ciekawi dlaczego nikt o nich nie pisze... sama bym chętnie poczytała coś więcej na ten temat

    OdpowiedzUsuń
  2. ja niestety nie miałam przyjemności ani z woskami ani z samplerem:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tarte w tym zapachu i uwielbiam ją. Jest to zapach letni może słodki ale nie męczący.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pachnie intensywnie?Może się skuszę na ten zapach tyle ,że właśnie w formie wosku:)

      Usuń
  4. Samplery sie pali tak jak woski, a nie jako swieczke. No i zagadka rozwiązana : )

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...