3 października 2013

Małe co nieco od TBS...

Witajcie,


jak Wam mijają pierwsze dni jesieni? Ja już walczę z przeziębieniem;) Ale przynajmniej znalazłam chwilkę żeby nadrobić zaległości na blogu.

Jakiś czas temu udało mi się załapać do testów miodowego masełka od The Body Shop. Nastąpiła wówczas lawina recenzji tego produktu. Mam nadzieję,że nie zanudzę Was swoimi przemyśleniami na temat tego produktu:)






Do testów otrzymałam małe (50ml) opakowanie masełka. Z racji tego,że nie jest to pełnowymiarowe opakowanie, podzielę się z Wami moim wrażeniem po zużyciu powyższego opakowania.



Na dobry początek skład, z którym pewnie chcecie się zapoznać:






Moja opinia:


Na wstępie muszę przyznać,że lubię masełka od The Body Shop. Moim ulubieńcem jest masło imbirowe,do którego mam słabość.Szkoda,że należy do serii limitowanej. A może dlatego tak bardzo je sobie cenię?
Jak się sprawdziło masełko z miodem? Kosmetyk na pewno dobrze nawilża i szybko się wchłania, co nie zawsze towarzyszy tego typu produktom. Wspomniane masło imbirowe wchłania się znacznie dłużej. Masło ma ładny zapach, jednak dla niektórych może się okazać zbyt intensywny. Mnie po pewnym czasie już męczył. Dlatego przed ewentualnym zakupem radzę Wam sprawdzić czy nie jest dla Was za mocny. Masełko sprawdza się jako kosmetyk do pielęgnacji. Zdziwiłam się jedynie,że tytułowy miód znajduje się tak daleko w składzie. 

Wydaje mi się,że nie zakupiłabym pełnowymiarowego produktu. Kosmetyki TBS trochę kosztują więc jeśli decyduję się na zakup to raczej wybieram produkty, które mi "zaimponują". Mimo,że lubię masła tej firmy, wersja z miodem mnie nie powaliła na kolana. Owszem, dobrze nawilża,ale za taką cenę chciałoby się używać produktu, którego zapach jest przyjemny a nie męczący.

A co Wy sądzicie o nowym produkcie z linii Honeymania?

12 komentarzy:

  1. Obwąchałam toto, ale jakoś nie powaliło mnie na kolana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Lepiej najpierw się przekonaj czy jego zapach nie zwali Cię z nóg;)

      Usuń
  3. nie miałam, ale chciałabym kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo polubiłam to masło i zapach też mi się podobał. Pojutrze właśnie dzięki temu małemu masełku jadę z chłopakiem na Mazury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie zapach to jeden z punktow ktore musi zawierac produkt ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne, tylko że zapach zapachowi nie równy:)

      Usuń
  6. Też mam ten produkt z tych testów. Mnie ten produkt nie powala. Zapach jest niczym perfumy starej babci, ale innym się podoba ;). Miodu też tam nie czuję, ale skóra po nim jest całkiem fajna więc coś za coś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę jednak fajną skórę i przyjemny zapach na raz:P

      Usuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...