28 października 2013

Chwilowa przerwa...

Witajcie,

pewnie liczyłyście na cotygodniowe inspiracje, jednak tym razem ich nie będzie. Chciałam Was powiadomić, że przez pewien czas nie będę publikować postów na blogu. Moi bliscy przeżywają obecnie bardzo trudne chwile, a ja chcę poświęcić cały swój czas na ich wspieranie.Mnie również nie jest lekko więc pewnie wkrótce praca nad blogiem stanie się pewnego rodzaju terapią i "wyłączeniem"/oderwaniem od przykrej rzeczywistości. 

Mam nadzieję,że wkrótce wznowię "nadawanie", a Wy o moim blogu nie zapomnicie w międzyczasie;)

Trzymajcie się,

Gosia

6 komentarzy:

  1. trzymaj się kochana! ale tak czy inaczej zostaję u Ciebie bo fajny blog :)
    Zapraszam do siebie i do wspólnej obserwacji :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że wszystko się ułoży :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymaj się, dużo siły życzę !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bądź silna, głowa do góry, po deszczu zawsze wychodzi słońce!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...