30 września 2013

Poniedziałkowe inspiracje vol.27

Witajcie,


jak Wam minął poniedziałek? Mój był dość aktywny i cieszyłam się bardzo z przebijających się promyków słońca. Nie będę nawet udawać,że jestem stworzona do polskiego klimatu. Zdecydowanie lepiej się czuje w Hiszpanii,nawet w czasie upałów;) No ale na razie muszę nauczyć się znosić jakoś kaprysy naszej jesieni:P


Chciałam Was już standardowo zaprosić na poniedziałkowe inspiracje. Mam nadzieję,że się Wam spodobają:) 















źródło


Na początek ciekawe mani.Przyciąga uwagę i na dodatek jest w nutach kolorystycznych, które lubię. A Wy?:)








źródło


Tutaj już prezentacja koloru. Co sądzicie o śliwce? Od kilu lat jest to mój ulubiony odcień na jesień. 






źródło


Może tak jak ja uwielbiacie świeczki i muszle? Jeśli tak to jest to rozwiązanie dla Was. Świetne wspomnienie wakacji na chłodne dni:)





źródło




Od kilku lat intrygują mnie klimaty arabskie. Od wystroju, przez kuchnię aż po religię. Koniecznie muszę kiedyś kupić taki lampion. Uwielbiam:)








źródło


Hodujecie dynie? Jak Wam się podoba taka dekoracja przed domem?Ja jestem za!:)






źródło
Pamiętacie klocki Lego? Wasi mężczyźni na pewno;) Myślę,że spodobałyby im się takie ciacha. O Waszych dzieciakach nie wspomnę:D

10 komentarzy:

  1. Lampiony są super, szalenie podobają mi się!
    Aaaa i tak pięknie pokazany śliwkowy lakier ♥

    Dynię kiedyś uprawiałam, z naciskiem na ozdobną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie żałuję,że nigdy sobie takiego lampionu nie przywiozłam z podróży. Mam za to afrykański bęben, który stoi i się kurzy:P

      Usuń
  2. właśnie dziś sobie pomalowałam paznokcie na niemalże identyczną śliweczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne inspiracje, dynie są rewelacyjne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O jak ja lubię te posty u Ciebie, sama muszę w końcu wprowadzić inspiracje na bloga, skoro mi samej sprawia przyjemność oglądanie ich u innych. Również uwielbiam kulturę arabską, oczywiście tą z tej dobrej kolorowej strny, świetne te lampiony.
    I tak śliwka to również mój ulubiony wybór na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią będę podziwiać Twoje inspiracje:)

      Usuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...