16 września 2013

Poniedziałkowe inspiracje vol.25




Witajcie


zapewne wszystkie podskakujecie z radości,że już nadszedł kolejny poniedziałek;) Aby umilić sobie i Wam trudne chwile pierwszego dnia tygodnia, zapraszam do odrobiny relaksu przy kolejnym poście z cyklu inspiracji:












źródło


Szczerze mówiąc bardzo noszę zegarek. Mój ostatni czeka chyba już z rok abym wymieniła w nim baterię:P Jednak to cudo na zdjęciu od razu zwróciło moją uwagę. Piękny kawałek biżuterii. Powzdychać zawsze można;)







źródło

Śliczne pazurki. Też takie chcę:P Jak Wam się podoba ten motyw?




źródło



Mała czarna w nieco innym wydaniu. Koronka ładnie urozmaica klasyczną sukienkę. Jestem na tak:)






źródło



Dawniej zdarzało mi się robić tort boloński z naleśników. Nie wiem czemu nigdy nie wpadłam na słodki torcik. Ten wygląda bardzo apetycznie. Są tu jakieś fanki naleśników?:)




źródło
Od dłuższego czasu codziennie palę świeczki w pokoju. Zwykle pada na popularne Yankee Candle- co poradzę, jak tak pięknie pachną? Bardzo spodobały mi się świeczniki ze zdjęcia powyżej. Może się skuszę na wykonanie takiego maleństwa:)




źródło


Jeśli lubicie co jakiś czas zmieniać dekorację w mieszkaniu, może skusicie się na taki, jesienny wystrój? Prezentuje się całkiem przytulnie i nastrojowo:)



Coś Wam wpadło w oko?



Miłego dnia:)

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie protestowałabym gdyby pojawiła się któregoś dnia w mojej szafie;)

      Usuń
  2. pazurki cudo!

    a sukienka jest sliczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne inspiracje ! Pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zjadłabym taki naleśnikowy tort ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne rzeczy ! :) sukienka jest mega i już nie jest nawet do niej potrzebna bizuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój żołądek prawie popełnił samobójstwo patrząc na ten torcik, on jest boski, muszę kiedyś taki zrobić :)i perfidnie się nim obrzerać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, ja dostałam ślinotoku jak go zobaczyłam:P

      Usuń
  7. ale ładne paznokcie aaaa !!! :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...