23 września 2013

Poniedziałkowe inspiracje vol. 26



Witajcie,

jak zapewne zauważyłyście wciąż walczę z brakiem czasu. Staram się do Was zaglądać w wolnych chwilach, jednak ostatnio mam ich dość niewiele. Mam nadzieję,że w końcu wszystko mi się poukłada i zyskam więcej czasu wolnego.

Dziś pora na kolejne inspiracje,po części w nutach jesiennych, bowiem już nas jesień dogoniła na poważnie. Mam nadzieję,że coś się Wam spodoba:)











źródło


Marzy Wam się toaletka na miarę gwiazdy filmowej?:D Muszę przyznać, że choć to nie mój styl, prezentuje się imponująco:)






źródło

Romantyczny i słodki zarazem złoty wisiorek imitujący koronkową kokardkę. Od razu wpadł mi w oko. Widziałyście może gdzieś podobne?




źródło

Znudził Wam się klasycznych french? A na dodatek uwielbiacie zwierzaki? Co powiecie na takie mani?;)







źródło

Macie w domkach już jakieś jesienne dekoracje? Jeśli nie to nic straconego. Lampiony stworzone z kieliszków i kolorowych liści sprawią,że wnętrze nabierze ciepła nawet w najchłodniejsze wieczory:)






źródło

Niewątpliwie sezon na dynię trwa w najlepsze. Lubicie potrawy z niej? Dawno temu podałam Wam przepis na zupę krem z dyni: KLIK KLIK. Myślę też o upieczeniu zapiekanki z dynią, a może i jakiś muffinek. Macie sprawdzone przepisy? Jeśli chcecie się nimi podzielić to wrzucajcie śmiało w komentarzach linki:) 



Postaram się pisać troszkę więcej w tym tygodniu choć łatwo o czas wolny nie będzie;)

Trzymajcie się cieplutko!

11 komentarzy:

  1. naszyjnik kokardka - oj bardzo bym chciała :))

    OdpowiedzUsuń
  2. toaletka mi się marzy od zawsze!! mam nadzieję, że kiedyś się dorobię własnego pokoju i na pewno stanie tam piękna toaletka z uroczą mieciutką pufką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Toaletka - geniusz. Chcę. Pragnę. Matko <3
    A co do wolnego czasu - też nie mam go w ogóle... ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :P No właśnie nie wiem gdzie ten czas ucieka;)

      Usuń
  4. Bardzo podobają mi się te kieliszki w liściach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę nad takim "tuningiem" starych kieliszków:)

      Usuń
  5. Jeeej to pierwsze zdjęcie jest przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poluję na dynie :D Co roku z moimi synkami tworzymy "dyniowe potwory" :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...