9 września 2013

Poniedziałkowe inspiracje vol. 24


Witajcie dziewczęta:)

Jak Wam minął weekend? Ja próbuję się połapać jakim cudem już się skończył:P



Mam nadzieję,że poniedziałek minie Wam przyjemnie. W ramach chwili relaksu zapraszam Was na kolejną porcję inspiracji:) 












źródło

Znudziła Wam się stara lampa? A może chcecie dodać odrobinę nowego klimatu w pokoju? Co sądzicie o takim pomyśle?







źródło
Gdy tylko mam okazję wyjechać na morze to zbieram tam muszle. Nieważne ,że w domu jest ich już sporo:P Tak po prostu mam;) Jeśli muszle już nie mieszczą Wam się w pudełku/naczyniu/szafce to ta dekoracja jest stworzona właśnie dla Was:)






źródło



W inspiracjach nie mogło zabraknąć pazurków:P Te od razu zwróciły moją uwagę. Są świetne według mnie:)


źródło



Odrobina Paryża we własnym mieszkaniu? Czemu nie! A może któraś z Was już ma udekorowane mieszkanko w ten sposób? Nowojorska tapeta też dałaby radę;)






źródło

Niewątpliwie lato powoli dobiega końca. Przed nami jesień,ale projektanci już prezentują swoje kolekcje na wiosnę/lato przyszłego roku. O to jedna z propozycji, która mi się spodobała. Romantyczna sukienka na specjalne okazje:) 






źródło
Jako totalny zmarzluch już boję się jesieni i zimy:P Ale jesień też ma swoje pozytywy. Chociażby takie widoki:) 


Miłego dnia:)

5 komentarzy:

  1. Fantastyczne inspiracje. Lampa jest niesamowita <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) A taką lampę z chęcią bym u siebie widziała:P

      Usuń
  2. zdjęcie z "odrobiną Paryża" mnie zachwyciło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o jeju... wszystko mi się podoba!
    uwielbiam takie fototapety!
    a taka lampka byłaby idelana do domowej biblioteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda jesienne widoki są piękne :) Też zbieram muszle za każdym razem jak jestem nad morzem, mimo że już nie mam na nie miejsca w domu:D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...