3 września 2013

Poniedziałkowe inspiracje vol. 23



Witajcie,


dzisiejszy post niestety opublikowany jest z małym poślizgiem ze względu na awarię prądu, która miała miejsce w mojej okolicy. Mam nadzieję,że wybaczycie:)




Dziś pora na kolejną porcję inspiracji, na które serdecznie Was zapraszam:










źródło

Ostatnio sporo myślę o nowych dekoracjach do pokoju, najlepiej takich, które nie kosztowałyby majątku;) Powyższe obrazki możemy zrobić sami, przy niewielkim siłku i małym wydatku.






źródło


Co powiecie na taki stolik?Mnie się spodobał. Jest bardzo oryginalny i nadaje ciekawy styl wnętrzu.







źródło



Pokazywałam Wam już wazony tworzone między innymi  z butelek po winie. A może skusicie się na taki zrobiony ze starego drzewa?








źródło


Propozycja jesiennego mani. Współczesna wersja klasyki:) I to połączenie odcieni...









źródło



Jak już jesteśmy przy klasyce...piękne szpilki od Jimmiego Choo. Powzdychać zawsze można:P










źródło


Lubicie grzanki? Ja ostatnio mam na nie "fazę". Zwykle przyrządzam włoską bruschettę lub grzanki z serem pleśniowym i...drzemem truskawkowym. Wiem, brzmi dziwnie,ale to jest naprawdę smaczne. Pomysł powstał gdy zabrakło mi żurawiny:P NA Zdjęciu powyżej poza widocznymi truskawkami mamy jeszcze ser brie, miód oraz bazylię. Ktoś zaryzykuje? Ja się na pewno skuszę:)




Miłego tygodnia:)

7 komentarzy:

  1. Sera pleśniowego w połączeniu z dżemem truskawkowym raczej bym nie spróbowała, ale oba produkty oddzielnie bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A szkoda, bo takie połączenie jest naprawdę smakowite:)

      Usuń
  2. wszędzie teraz taki manicure pokazują, ale nie wiem czy bym się czuła tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne inspiracje, ale to jesienne mani mi się szalenie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stolik jest bardzo klimatyczny lubię taki styl, podoba mi się też wazon, jest świetny! :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...