4 września 2013

Kobieta zmienną jest: Chameleon od Eclair.


Hej dziewczyny


jak Wam mijają pierwsze dni września?Wróciłyście do szkoły? Cieszycie się studenckimi wakacjami? A może pracujecie i odliczacie dni do kolejnego urlopu?;)

Dziś chciałam Wam pokazać lakier, który spodobał mi się, jak tylko zobaczyłam jego fotki na necie. Naprawdę próbowałam się do niego zniechęcić:P W końcu uznałam,że skoro i tak będę płacić za przesyłkę zamawiając lakier piaskowy od Eclair, który prezentowałam tu:  KLIK KLIK, to dodam do zamówienia także intrygującego kameleonka;) 




O to bohater dzisiejszego dnia:


Cena: ok 22 zł za 12ml



Generalnie bardzo mi się podoba sam pomysł lakierów termicznych. Mamy wówczas do czynienia z 2 kolorkami kosmetyku w jednym opakowaniu. Kameleonek, którego posiadam przypomina mi truskawkowo-bananowy koktajl... Mniam:P






















Przy moich wiecznie zimnych łapkach potrzebowałam wspomagania w postaci gorącej wody z kranu:P







A tak lakier prezentuje się po zanurzeniu rąk w gorącej wodzie/ w upały/ u osób, które mają gorącą krew:P






Na pazurkach mam 2 warstwy lakieru. Aplikacja lakieru jest w miarę ok, choć nie jest to tak proste jak np. z lakierami Essie. Tutaj łatwiej o pomalowanie skórek.  Nie nakładałam na lakier topu, bo nie wiedziałam czy nie zniweczy efektu termicznego. W takiej postaci lakier trzymał się b.dobrze przez 3 dni. Potem pojawiały się odpryski i pęknięcia.

Z lakieru jestem zadowolona, kupiłabym go ponownie. Daje przyjemny dla oka efekt. W zależności od panujących warunków możemy cieszyć się 2 odcieniami kosmetyku lub smakowitym shakiem:P


Miałyście kameleonki od Eclair? A może macie swój hit termiczny wśród produktów innych marek? Dajcie znać:) 

16 komentarzy:

  1. wow, ale świetny pomysł :D podoba mi się ten kameleonek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest naprawdę rewelacja :D Ja ostatnio kupiłam kameleona z jakiejś firmy "no name", ale podobno zmienia się tylko z różu w fiolet. Twoje połączenie jest boskie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba:P A Eclair ma różne odcienie do wyboru z błękitem włącznie;)

      Usuń
  3. Fajna sprawa z tą zmianą koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. brawa dla firmy za połączenie różu z żółtym:)

    OdpowiedzUsuń
  5. łał pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna zabawa z przypatrywaniem się jak lakier się zmienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wstyd Ci pokazywać takie ochydne paluchy?! Może zadbaj o nie najpierw a póżniej maluj lakierem i pokazuj publicznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Ty idź do psychiatry Drogi ANONIMIE?:)

      Usuń
  8. Jest piękny!
    Mam na niego ochotę już od długiego czasu, muszę w końcu go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nawet nie wiedziałam, że takie lakiery istnieją:> ale efekt świetny, szczególnie w momencie jak tworzy to ombre:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt ciekawy, w swojej kolekcji nie mam jeszcze żadniego termicznego lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...