27 września 2013

Dbamy o oczęta z małą pomocą retinolu:)

Witajcie


Jak zapewne zauważyłyście nadal walczę o wolne chwile, kiedy mogłabym usiąść na chwilę do laptopa i zaprezentować Wam multum zaległych recenzji. Uzbierałam trochę produktów, które zużyłam już dawno temu,a nie napisałam o nich ani słowa. Wstyd;)


Dziś chciałam Wam przedstawić krem do konturu oczu od firmy Bottega Verde. Dawno, dawno temu pokazywałam Wam zakupy, jakich poczyniłam w tym sklepie. Wśród nich znalazł się bohater dzisiejszego dnia: Contorno Occhi z serii Retinolo Bio Plus, zawierający retinol, kolagen roślinny oraz kwas hialuronowy.


15ml w cenie 25 euro/ 10 euro w promocji



Opis producenta:

Krem o przyjemnej konsystencji, która się szybko wchłania. Jest bogaty w nawilżające i łagodzące składniki aktywne. Krem jest w stanie znacząco zredukować zmarszczki wokół oczu. Jego głównym składnikiem jest retinol, który minimalizuje oznaki starzenia i zmęczenia. Krem zawiera również kolagen roślinny, kwas hialuronowy i Pluridefence ® - ekskluzywny i opatentowany produkt Bottega Verde, który  stymuluje komórkową witalność poprzez zwiększanie elastyczności, grubości i jędrności skóry.



Skład:




Opakowanie & Konsystencja:

Krem znajduję się w małej tubce,dzięki czemu aplikacja produktu jest higieniczna.Sama tubka prezentuje się całkiem przyjemnie. Podoba mi się design kosmetyków Bottegi Verde. Jeśli chodzi o sam krem to faktycznie szybciutko się wchłania, jest wydajny. Potrzeba go naprawdę niewiele przy jednorazowej aplikacji. Produkt ma bardzo przyjemny, delikatny zapach.






Moja opinia:

Kremy pod oczy stosuję od niedawna. Gdy skończyłam 25 lat moja skóra jak za dotknięciem wrednej różdżki zaczęła płatać mi figle- od sporych jak na mnie problemów z cerą aż po powstawanie kolejnych  zmarszczek. Był to dla mnie kubeł zimnej wody, od razu rzuciłam się na kremy pod oczy:) Kilka tych produktów już przetestowałam i krem Bottegi Verde znajduje się u mnie na pierwszym miejscu (przynajmniej na razie:P). Dlaczego?
Przede wszystkim bardzo dobrze nawilża okolice oczu, nie wywołując jednocześnie podrażnień. Co ciekawe, po chwili od wchłonięcia czuję napięcie skóry w tej okolicy. Jest to niezmiernie miłe- mam wrażenie,że krem bierze się do roboty;) Gdy stosowałam krem, moje cienie pod oczami były minimalne. Produkt bardzo dobrze redukuje ten problem.Kosmetyk nadaje się pod makijaż. Używałam go pod różne podkłady, kremy bb i nigdy nic się nie rolowało.


Plusy: 

  • krem bardzo dobrze nawilża
  • poprawia jędrność skóry
  • nadaje się pod makijaż
  • szybko się wchłania
  • spowalnia powstawanie kolejnych zmarszczek
  • ma przyjemny zapach
  • redukuje cienie pod oczami


Minusy: 

  • Dostępność (jedynie sklep online Bottega Verde: KLIK
  • Dość wysoka cena regularna:25 euro. Ale warto polować na promocje- ja swój kupiłam za ok.10 euro. Do tego co jakiś czas jest darmowa dostawa:)
  • Nie jestem pewna,ale wydaje mi się,że nie zniknęła żadna już istniejąca zmarszczka. Powinnam chyba zacząć cykać fotki z mega powiększeniem żeby mieć pewność:P

Podsumowanie:

Wiadomo,że żaden krem nie zdziała cudów. Możemy wierzyć,że reklamowany przez znaną aktorkę produkt wywoła u nas efekt liftingu po 2 użyciach,ale to się nie stanie. Krem Contorno Occhi od Bottegi Verde oceniam tak pozytywnie,bo bardzo dobrze radzi sobie z nawilżeniem i napięciem skóry. Aktualnie ubolewam,że mi się skończył i poluję na kolejną promocję:) Ale będę również testować inne produkty.

Niedługo wrzucę Wam również recenzję kremu do twarzy z tej samej serii Retinolo Bio Plus Bottegi Verde.


A Wy macie sprawdzonych ulubieńców? Czy nadal szukacie Tego Jedynego?;)

10 komentarzy:

  1. średni skład jak na krem wokół oczu.. kurczę dałaś mi do myślenia, niedługo moje ćwierćwiecze, będę musiała zacząć w coś inwestować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety czas bywa wredny dla naszej skóry;) Każdy może reagować inaczej,ale przy moich wrażliwych oczach nie wystąpiło żadne podrażnienie.

      Usuń
  2. szkoda, że tak słabo dostępny... u mnie w domu na razie króluje pod oczy krem od sylveco, jest świetny, no i skład ma jednak lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam Sylveco. Fajnie nawilżał i świetnie się sprawdzał na podrażnienia. Teraz jednak szukam już czegoś bardziej ujędrniającego/napinającego:)

      Usuń
  3. Moja magiczna granica 25 lat też własnie pryska i rozumiem o czym mówisz, kondycja skóry widocznie potrzebuje czegoś silniejszego w okolice oczu. Cieszę się że Twój kosmetyk się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty masz jakiegoś sprzymierzeńca w walce z czasem?:P

      Usuń
  4. ja mam 22 lata, ale mam pod oczami takie zmarszczki i takie worki, że aż mi się wierzyć nie chce i to w tym roku się tak posypałam, ale nie mogę nic znaleźć co pomoże.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co już próbowałaś?Może warto sięgnąć właśnie po kremik z retinolem?Albo serum witaminowe?

      Usuń
  5. Super recenzja :) Ja mam 23lata i zbliżam się do tej magicznej bariery więc zapiszę sobie nazwę ;) Na pewno się przyda

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...