7 sierpnia 2013

Testuję z Maliną: Eveline Kremowy Balsam do ciała SOS


Witajcie,


na wstępie przepraszam,że ostatnio mniej tutaj bywam. Nie dość,że szwankuje mi komputer i internet to jeszcze przed kilka dni męczyłam się z migreną. Dziś już jest trochę lepiej więc w końcu usiadłam do komputera.Jeśli mnie nie wyprowadzi z równowagi to stworzę recenzję Kremowego balsamu SOS Eveline otrzymanego wraz z innymi kosmetykami od Maliny.









350ml w cenie ok.15 zł

Opis producenta:





Skład:




Opakowanie & Konsystencja:


Opisywałam Wam niedawno inny balsam Eveline, który posiada identyczne opakowanie,dlatego też nie będę się już rozwodzić nad zaletami tego rozwiązania. Jeśli ktoś nie czytał poprzedniej recenzji to zapraszam: KLIK KLIK

Balsam "SOS" faktycznie posiada bardziej kremową konsystencję niż opisywany wcześniej balsam z olejkiem arganowym. Dzięki temu efekt nawilżenia utrzymuje się dłużej. Jeśli  chodzi o zapach to...niestety nie powala. Ciężko mi sprecyzować czym konkretnie pachnie. Opisałabym jego aromaty jako perfumowany środek czyszczący:P




Moja opinia:


Balsam dobrze nawilża skórę,a nawilżenie to dość długo się utrzymuje. Powinien się sprawdzić jesienią i zimą gdy walczymy z wysuszoną skórą. Produkt dość szybko się wchłania. Pozostawia lekkie uczucie lepkości, za czym nie przepadam. Na szczęście nie jest ono uciążliwe w tym przypadku. Tak jak pisałam powyżej, zapach kosmetyku nie trafił zupełnie w mój gust.Na szczęście nie utrzymuje się na skórze długo, ale aplikacja balsamu nie jest już tak przyjemna jak w przypadku opisywanego wcześniej balsamu z olejkiem arganowym. Produkt jest całkiem wydajny.


Plusy: 


  • dobrze nawilża
  • jest wydajny
  • szybko się wchłania
  • niska cena


Minusy: 

  • nieciekawy zapach
  • niewielkie uczucie lepkości po aplikacji


Podsumowanie:

Balsam dobrze nawilża skórę, więc spełnia swoją funkcję. Jest wydajny i ma przystępną cenę. Jednak zniechęca mnie do niego jego zapach. Jest to dla mnie dość ważna kwestia jeśli chodzi o wszelkie balsamy,masła i kremy. Przeszkadza mi także lekkie uczucie lepkości, nie lubię tego wrażenia po aplikacji. Balsam nie podbił mojego serca. Nie kupiłabym kolejnego opakowania.


A jakie są Wasze wrażenia?Stosowałyście ten balsam?

5 komentarzy:

  1. Różne opinie słyszałam na temat tego balsamu.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O . Ja bym go z przyjemnością potestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się nie podoba też jego opakowanie i tak reasumując to jest takim trochę średniakiem :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...