29 sierpnia 2013

Powrót i nowości w kosmetyczce


Witajcie


Ciszę się,że w końcu wracam do żywych;) Ostatnio kiepsko się czułam,a jak myślałam że już podleczyłam choróbsko to dostałam silnego uczulenia oczu. Zapewne domyślacie się jak pracuje się wówczas na komputerze...Ale koniec marudzenia, jest mi lepiej i biorę się za pisanie i czytanie zaległości;)


Dzisiejszy post jest z serii light:) Już jakiś czas poczyniłam zakupy w kilku miejscach.Chciałam poczekać z tym postem na paczkę od Bingo Spa w ramach podjętej niedawno współpracy. Niestety paczka ta zaginęła na poczcie więc pokażę Wam ją jak już do mnie szczęśliwie trafi.


Na dobry początek zakupy internetowe:


W Drogerii Cytrynowej kupiłam suchy szampon Batiste, tym razem XXL Volume. A do tego moje pierwsze produkty słynnej już Balei: żel pod prysznic Hawajski Ananas oraz specyfik 3 w 1 (peeling, maska,oczyszczanie). Nie mogłam również przejść obojętnie wobec wosków Yankee Candle, które polubiłam od pierwszego węchnięcia;) Na zdjęciu widoczne są również smakołyki i kula do kąpieli, które były dodane do moich zakupów. Uwielbiam takie niespodzianki:) Polecam Wam Cytrynową, Wasza wysyłka zostanie szybko zrealizowana, a paczka doskonale zabezpieczona.




Przedstawiam wybrane przeze mnie woski (tak, przyznaję, mam słabość do nut korzennych:P):









Będąc kiedyś w Rossmannie natknęłam się na Color Tatoo w promocji,a na dodatek odcieniu, którego wcześniej nie spotkałam: Everlasting Navy. Podrzucę Wam jeszcze inne swatche ,bo ten nie oddaje jak pięknie mieni się ten odcień.









W jednej z aptek posiadających również sprzedaż online upolowałam Effaclar Duo w atrakcyjnej cenie. Do tego udało mi się tam również zakupić produkt, którego szukałam od jakiegoś czasu: Queen Helene: peeling z wyciągiem z owsa i miodu. Póki co peeling sprawuje się doskonale:)

Swoją drogą polecam Wam wyszukiwanie dermokosmetyków w aptekach internetowych. Kupuję w ten sposób kosmetyki taniej niż gdy są w promocji np. w Superpharmie.





Przechodząc ostatnio obok Hebe nie mogłam tam nie wejść chociaż na chwilkę:P Kupiłam tam Odżywkę Garniera w promocji...Tego samego dnia kończyła się 20% promocja na wybrane produkty Bandi. Jestem zachwycona maską z tej serii, postanowiłam więc zakupić krem z kwasem migdałowym, który mogę stosować już teraz. 







Niedawno udało mi się zakwalifikować do testów nowego, miodowego masełka od The Body Shop. Co prawda jest to tylko 50 ml,ale już widzę,że błyskawicznie je skończę,bo moja skóra bardzo je polubiła:) Recenzja wkrótce.



Używałyście któregoś z zakupionych przeze mnie produktów?Jak Wasze wrażenia?

22 komentarze:

  1. świetne rzeczy Ci wpadły:) właśnie przeglądam drogerię cytrynową;d może się na coś skuszę:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałam w prezencie takie masełko z Body Shopu, jednak o zapachu papai i jestem zachwycona:)
    Spodobała mi się ta maska-peeling-żel z Balei i krem z kwasem. Czekam na recenzje!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam ich limitowane masełka imbirowe:D

      Usuń
  3. Dużo fajnych nowości :) miłych testów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Yankee mieli już chyba wszyscy oprócz mnie:) Kiedyś muszę je dorwać, po prostu muszę.
    Fajnie, że jesteś już nami.
    A odżywka Garniera też podobno robi furorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze musi być ten pierwszy raz:) Ja akurat swojego pierwszego Yankee dostałam,a tak pewnie długo wiodłabym ubogie życie bez nich:P

      Usuń
  5. Fantastyczne NOWOŚCI - przyjemnego testowania Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Peeling z wyciągiem z owsa i miodu bardzo nie zainteresował:) Miałam odżywkę i szampon Garniera cytryna i biała glina- odżywka była dobra, ale szampon straszny, wysuszył mi włosy i bardzo swędziała nie skóra na głowie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to dobrze,że mówisz, bo nad szamponem też się zastanawiałam.

      Usuń
  7. literówkę zrobiłam- miało być peeling bardzo mnie zainteresował ;) jak zmiana jednej literki potrafi zmienić kontekst zdania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dobrze, że temperatura nie wyrządziła im szkody:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać,że polubiłam ich produkty i mam ochotę na więcej:)

      Usuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...