19 sierpnia 2013

Poniedziałkowe inspiracje vol. 22

Witajcie,



jak Wam mija końcówka wakacji? Czemu zima zawsze ciągnie się w nieskończoność, a lato mija tak szybko?;) Jestem jeszcze trochę osłabiona, a na dodatek wciąż walczę z coraz gorzej działającym internetem więc ostatnio zaniedbałam bloga. Mam jednak nadzieję,że nadrobię szybko zaległości. 



A ponieważ mamy dziś poniedziałek to czas na inspiracje:)















źródło
Jak kiedyś w końcu wygram w totka to pozwole sobie na taki basen...no albo chociaż dłuższe wakacje w miejscu z takim wypasionym basenem;)





źródło



Ta sypialnia ma w sobie to " coś". Bardzo podoba mi się jej aranżacja.




źródło

Czemu na to wcześniej nie wpadłam? Codziennie używam podgrzewaczy, które same  w sobie piękne nie są. Odrobina taśmy i wyglądają o niebo lepiej:)






źródło


Piękna sukienta vintage. Mikołaju, poproszę o taką;P Zauroczenie od pierwszego wejrzenia:)






źródło
Oczywiście nie mogło się obyć bez pazurków. Motyw kwiatowy jeszcze dozwolony przez pewien czas:P 





źródło
Tak, wiem...za dużo ostatnio myślę o ciastach,tortach, babeczkach itd. Zresztą widać to już po mnie,że na samym myśleniu się często nie kończy:P Ale nie mogłam Wam nie pokazać takiego ciacha fajnego;)



Idę pozaglądać na Wasze blogi, trochę nadrabiania mnie czeka:)

13 komentarzy:

  1. Te białe łóżko wspaniałe :) akurat remontuję pokój :) pomalowałam go w kolorach biel z elementami czerni :) przydałoby mi się takie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. motyw kwiatowy jeszcze do mnie nie przemówił :)

    OdpowiedzUsuń
  3. napewno zrobię takie podgrzewacze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę poszukać takich ładnych tasiemek:)

      Usuń
  4. nie mów mi nic o końcu wakacji... zaraz zrobi się zimno, szaro, mokro i wgl brrr...
    jej ta sypialnia to marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście zanim będzie zimno i szaro to zawitają do nas kolorowe liście na drzewach:) Polska jesień jest piękna.Chociaż tym możemy się pocieszać;)

      Usuń
  5. Fajne obrazki, pierwszy jest po prostu mistrzowski, oj jakby człowiek chciał tam być :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak...Odrobina relaksu w takim miejscu:)

      Usuń
  6. to białe łoże (bo łóżkiem to ciężko to nazwać) bardzo mi się podoba :)

    moze obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...