12 sierpnia 2013

Poniedziałkowe Inspiracje vol. 21



Witajcie,


jak Wam idzie urlopowanie?;) Mam nadzieję,że udało Wam się trochę odpocząć  i nacieszyć się słońcem.
Ostatnio coś mam osłabiony organizm i nie mam siły na aktywność. Dlatego też trochę mniej tu bywam. Mam jednak nadzieję,że już w końcu dojdę do siebie.

Dziś pora na kolejne inspiracje,na które Was serdecznie zapraszam:














źródło
Na dobry początek radosny motyw na pazurkach.Mnie się bardzo podoba, a Wam?







źródło
Nie wiem czy to kwestia samego zdjęcia czy butów,ale nie obraziłabym się gdyby pojawiły się w mojej szafie:P Co prawda pewnie po 5 minutach chodzenia w nich, miałabym dość.Ale czego się nie robi...;)





źródło

Mój ulubiony kolor latem. A jeśli jeszcze mogę go nosić na ręce to jestem cała za!








źródło

Starzeję się w tym miesiącu:P Dlatego też chodzą mi po głowie różne ciasta i torty. Co powiecie na taki?





źródło



Kwiatki zamiast soli i pieprzu? Zdrowiej i ładniej:)







źródło
A ta fotka mnie rozbroiła. Jako miłośniczka zwierząt nie mogłam się nią z Wami nie podzielić:)



Coś Wam wpadło w oko?:)

14 komentarzy:

  1. taki słonik to w sam raz na upały ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Butki są z gatunku moich ulubionych, taka drapieżna klasyka, uwielbiam <3 choć pewnie bym się w nich połamała :] Co do tortu, faaajnie wygląda, a to kiedy dokładnie świętujesz? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja pewnie też bym za daleko w nich nie zaszła:P A świętuję 23;)

      Usuń
  3. Paznokcie są niesamowite ! Do zjedzenia . :)

    A Słoń ? No cóż, uśmiecham się razem z nim :))

    Zapraszam do siebie. Na pewno znajdziesz coś dla siebie :)
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. buty- matko chcę!
    PS. paczuszka wczoraj doszła<3 dziękuję;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super, mam nadzieję że będziesz zadowolona z zawartości:)

      Usuń
  5. ja zakochalam sie w paznokciach i butach :))) rewelacja!
    bede cie obserwowac :)
    jesli znajdziesz chwilke, zapraszam do mnie. dopiero zaczynam, ale moze cos cie zainteresuje.. ;)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...