21 lipca 2013

Wyniki letniego rozdania

Witajcie,


jak Wam minął weekend? Mam nadzieję,że bardzo przyjemnie:)
Zależało mi na tym żeby nie trzymać Was już w niepewności i opublikować dziś wyniki rozdania. Oczywiście nie obyło się bez przeszkód (mój internet chyba wyczuwa jak mi na czymś zależy i przestaje wtedy działać:P), ale się udało!

Zanim ogłoszę dziewczę, któremu dopisało szczęście chciałam Wam podziękować za udział w rozdaniu. Dzięki Waszym zgłoszeniom poznałam ciekawe blogi, na które na pewno będę zaglądać. Mam także nadzieję,że i Wy się u  mnie zadomowicie na dłużej:)



A teraz to,co tygryski lubią najbardziej....Letnie Rozdanie wygrała...



Gabi K.


Serdecznie Ci gratuluję i już piszę do Ciebie maila:)

17 komentarzy:

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...