1 lipca 2013

Time4yourbeauty na Bloglovin'

Witajcie Moje Drogie

w ramach chwili relaksu między ogarnianiem hasła pt."przeprowadzka" chciałam poczytać Wasze posty. Odpaliłam Google Readera a tu zonk:P Na szczęście mam od jakiegoś czasu popularny ostatnio Bloglovin' więc będę na bieżąco z Waszymi wpisami:)

Zapraszam Was do zaobserwowania tam również mojego bloga (KLIK KLIK) abyście mogły czytać moją radosną twórczość:P


Miłego wieczoru, ja wracam do pakowania i walki z hiszpańską firmą kurierską:P.

2 komentarze:

  1. Ja na szczęście nie miałam takiego zdziwienia, od dawna używam bloglovin' do przeglądania wpisów ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...