11 lipca 2013

Spacer po plaży od Yankee Candle

Witajcie dziewczyny,



czy Wy też macie taką zniżkę formy,że nic Wam się nie chce? U mnie sprzątanie jednego pokoju trwa właśnie 3 lub 4 dzień:P Nie wiem czy to pogoda czy fakt,że są wakacje...Na szczęście ogarnęłam już biurko, które było zawalone toną rzeczy więc od razu chętniej siadam do pisania postów:)


Jeszcze do niedawna nie rozumiałam fenomenu Yankee Candle. Woski i świeczki...no fajnie. Ja przecież uwielbiam różne świeczki. Ale żeby tak oszaleć na punkcie jednej firmy? I to nie jedna. dwie osoby tylko pół blogosfery?;) Zdarza się,że jest moda na dany produkt/producenta,a nie koniecznie musi być to produkt najlepszej jakości. W ten sposób myślałam o Yankee Candle. Nie ciągneło mnie do ich wyrobów na tyle żeby specjalnie szukać sklepu czy zamawiać coś online. Gdybym akurat trafiła na stoisko z ich wyrobami to może i bym się skusiła na próbę,ale to tyle.


Na szczęście podczas spotkania blogerek w Warszawie sklep Świat Zapachów podarował każdej z nas rozchwytywane produkty. Ja otrzymałam taki o to zestawik:





I to właśnie o wosku Beach Walk chciałam Wam dziś opowiedzieć.





Odświeżający zapach morskiej wody i piżma połączony ze słonecznymi nutkami mandarynki i kwiatu pomarańczy.


Czas palenia : do 8h

Cena : ok 6 zł

źródło





Moja opinia

Gdybym chciała wypróbować produkty Yankee Candle to na pewno zaczęłabym od innych nut zapachowych. No bo morska woda? Po 1,5 roku w Barcelonie starczy mi takiego zapachu:P Dlatego też sceptycznie podchodziłam do tego wosku. Ale gdy go rozpaliłam po raz pierwszy to zrozumiałam o co chodzi w tych zachwytach blogosfery. Zapach Beach Walk jest po prostu śliczny, w niczym nie przypomina morskich nut oferowanych przez inne firmy. Gdy palę ten wosk, jestem myślami na pięknej, samotnej plaży podczas zachodu słońca. Otacza mnie piękna turkusowa woda. Po spacerze udaję się na elegancki fotel. Zapach ten kojarzy mi się właśnie z jakimś luksusowym kurortem. 

Gdy rozpaliłam niedawno ten wosk u siebie w pokoju, moja mama po chwili przybiegła  z dołu pytając co tak pięknie pachnie w całym domu:) 

Największym plusem tego produktu (nie licząc pięknego zapachu) jest jego trwałość. Uważam,że pali się nawet dłużej niż wskazuje producent. Palę go już od kilku dni po ok 1,5- 2 godziny dziennie, a ubyło go naprawdę niewiele.


Kajam się i grzecznie dołączam do fanek tej firmy. Mają naprawdę świetne produkty:)



A Wy już miałyście do czynienia z Yankee Candle? Ja jestem zauroczona:)






12 komentarzy:

  1. na razie tylko czytam o Yankee Candle i to same pochwały i zachwyty :) a że lubię takie pachnidła, to chyba pora odwiedzić ten świat zapachów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie szukam ich sklepów stacjonarnych żeby za wysyłkę nie płacić:P A do wypróbowania CIę serdecznie zapraszam. To nowy wymiar zapachu:D

      Usuń
    2. Wiem, że można je kupić w Złotych Tarasach ;) Widziałam ich stoisko :)

      Usuń
  2. Ja dużo o Yankee Candle słyszałam, czasem zastanawiam się nad kupnem jakiegoś produktu,ale jak do tej pory się nie przemogłam :) Zaskoczyłaś mnie tą ceną : 6 zł. Myślałam,że te produkty są o wiele droższe, a tu proszę :P :D

    http://vanilliapl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duże świece kosztują już konkretnie;) Ale te woski według mnie to strzał w 10.

      Usuń
  3. Tego wosku jeszcze o dziwo nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz:) Zresztą przy ich ofercie to się nie dziwię.Trochę tego mają:P

      Usuń
  4. Ja początkowo byłam sceptyczna, z ciekawości kupiłam sobie 3 na próbę i też zwracam im honor bo fantastycznie i długo pachną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mega się cieszę,że dostałyśmy upominki w postaci Yankee,bo by mnie omijała taka przyjemność jeszcze przez długi czas!

      Usuń
  5. ale fajne te świeczki :D Słyszałam o nich same pozytywne opinie.. mam to samo.. Parę szafek do posprzątania, a nie mam siły ich otworzyć... i odkładam odkładam..

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...