22 lipca 2013

Poniedziałkowe inspiracje vol.19



Hej dziewczyny

mam nadzieję,że poniedziałek nie był dla Was zbyt męczący i znajdziecie chwilę dla siebie:)

Dziś chciałam Wam pokazać kolejne inspiracje. Większość z nich to projekty DIY,w końcu wiecie jak bardzo je lubię;)












źródło
Muszę przyznać,że jestem pod dużym wrażeniem tego sposobu podania owoców. Wróżka specjalnie powstała na przyjęcie dla dzieci. Podziwiam kreatywność:)






źródło
Kto lubi kropki na pazurkach, łapka w górę!Które podobają Wam się najbardziej?Mnie chyba te na czarnym tle:)






źródło
A jak już jesteśmy przy paznokciach...to jak przechowujecie lakiery?Niedługo pokażę Wam moją kolekcję,ale nadal szukam lepszego rozwiązania organizacji moich zdobyczy..Tutaj mamy ładnie pomalowany...stojak na przyprawy.Uważam,że to bardzo fajne rozwiązanie.





źródło

Jako maniaczka świeczek, nie mogłam nie dostrzec tych cudeniek.Wystarczy tylko świeca, materiał koronkowy i farba:)




źródło
Oprócz tego, że taka dekoracja wygląda po prostu bardzo ładnie, to w kązdym domu powinno się znaleźć miejsce na odrobinę miłości:)

Coś Wam wpadło w oko?:)

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam te inspiracje :)
    Faktycznie - kropeczki na czarnym tle prezentują się najlepiej :) Ten stojak bardzo mi się podoba, świetny pomysł! Tylko szkoda, że nie pomieści wszystkich lakierów :( Serduszko ombre - przepiękna ozdoba, ładnie wyglądałaby nad łóżkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszy,że je tak lubisz:) No serducho nad łóżkiem to fajny pomysł!

      Usuń
  2. To serce z motylków wygląda nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne inspiracje, szczególnie deser z wróżką :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...