15 lipca 2013

Poniedziałkowe inspiracje vol.18



Witajcie Dziewczyny.

jak Wam mija początek tygodnia? U mnie jest szaro i ponuro,ale przynajmniej już nie pada więc mamy postęp:)

Przygotowałam dla Was kolejny post z cyklu inspiracji. Mam nadzieję, że coś się Wam  spodoba:)














źródło


Jako maniaczka kawy, uwielbiam ją zarówno rano do śniadanka, jak i w ciągu dnia by utrzymać się przy życiu:P Co powiecie na takie cudo? Od razu przyjemniej się pije tak podaną kawę:) Tektury z sieciówek mogą się schować:P







źródło


Bardzo fajny pomysł na paznokietki. Coś dla bardziej cierpliwych lakieromaniaczek:P




źródło
Poproszę o te buty, tylko w beżu:P Zakochałam się:D Ta koronka...






źródło

Nie wiem czemu wcześniej na to nie wpadłam?! Świetny pomysł na podanie arbuza:)






źródło

Jak wiecie uwielbiam wszelkie DIY. Tutaj mamy śliczny lampion stworzony przy niewielkim nakładzie pracy. Bardzo to lubię;)





źródło

Teraz zagalopowałam się do sfery marzeń:P Jak zobaczyłam to zdjęcie to troszkę mi szczęka opadła...Co powiecie na taką winiarnię w piwnicy?/Biblioteka byłaby równie piękna (żeby nie było,że zaraz do AA mnie wyślecie:P) Robi wrażenie, prawda?

9 komentarzy:

  1. to ja też poproszę buciki ;) dla odmiany w czerwonym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim największym mieszkaniowym marzeniem jest właśnie mieć coś w stylu tej winiarni ale miałaby to być moja prywatna czytelnia. Marzę o stercie ksiązek w zajebiście klimatycznym pomieszczeniu, Bomba.
    A co do butów to wołają do mnie "mamo" oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka winiarnią bym nie pogardziła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa ja chcę kawę w takim kubku !:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również uwielbiam kawę, te "ubranko" dla niej jest przepiękne! :D Jakby taka kawka na stole rano na mnie czekała, to od razu bym wyskoczyła z łóżka :)Buty świetne, o ile dobrze widzę, to ze złotym zameczkiem, co jeszcze bardziej dodaje im uroku :) Ten pudrowy róż jest całkiem w porządku, beżowe też by były ;) Lampion zrobiony bardzo klimatycznie :> A winiarnia? Cudeńko :D Ale chyba wolałabym taką wieeeelką czytelnię :) Bo zawsze o takiej marzyłam :) Świetne inspiracje! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) A kawa w sumie jakakolwiek, czekająca na mnie rano sprawiałaby,że chętniej bym wstawała:P

      Usuń
  6. Lampion jest przepiękny:) Oj kawy tak ładnie podanej napiłabym się, oj napiła...:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...