8 lipca 2013

Poniedziałkowe inspiracje vol.17

Hej Dziewczyny,

było mnie troszkę mniej na blogu. Można powiedzieć,że już jestem po przeprowadzce, chociaż firma kurierska pokazuje mi dogłębnie znaczenie słów hiszpańska mañana i nadal nie odebrał paczki:P Ale nie będę Wam dziś o tym truć:) Powoli próbuję się ogarnąć w naszej polskiej rzeczywistości. Akurat znalazłam chwilkę na pościk dla Was.

Wracam dziś z cyklem poniedziałkowych inspiracji. Cieszycie się?:P






źródło

Wiosną i latem uwielbiam otaczać się motywami kwiatowymi. Te kokardki od razu wpadły mi w oko.Są śliczne:)



źródło
Z chęcią bym uraczyła się takimi ciasteczkami przy kawie z koleżankami. A Wy?:) A na spotkaniu blogerek musiałyby stać się hitem. Nie ma innej opcji:P



źródło
Chciałabym potrafić wykonać taki piękny manicure. Złoto bardzo ładnie łączy się z czernią. Świetny pomysł na ważną randkę lub oficjalną uroczystość, gdy mamy już dosyć klasycznego frencza.





źródło
Zapomniałam już o tym, jak bardzo odpowiednie oświetlenie potrafi zmienić wystrój wnętrza i jego aurę. To rozwiązanie bardzo mi się podoba.


źródło
Wiecie, że lubię zaglądać na strony z technikami DIY. Są one przepełnione świetnymi pomysłami. Powyżej świetna bransoletka na lato, którą możemy sobie same zrobić i to małym kosztem!Jestem na tak:D


źródło

Bardzo lubię wyszukiwać na internecie znakomitych zdjęć. Niektóre z nich to przepiękne krajobrazy, inne to genialne złapanie i odtworzenie emocji bohatera zdjęcia. Zazdroszczę umiejętności osobom, które potrafią stworzyć takie dzieła. Powyżej zachód słońca z nieco innej niż zwykle perspektywy. Zgodzicie się chyba,że to piękne?


Na na sam koniec zostawiłam Wam tego słodziaka, który mnie rozłożył na łopatki:P Że też moje koty nigdy tak nie zinterpretowały polowania na myszy:P



źródło


Miłego wieczoru:)

10 komentarzy:

  1. Te Opiki są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te Twoje poniedziałkowe inspiracje! :-)
    Pierwsze kokardki mega :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło,że ktoś je docenia:)

      Usuń
  3. Zdjęcie z oświetleniem jest bombowe :) W sypialni jakiś czas temu mąż zrobił "niebo" z lampek solarnych w błękitnym kolorze i po prostu to nie ten sam pokój ♥ Nie mówiąc już o tym jak mnie zaskoczył :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Ci zazdroszczę! Taki mąż to skarb:) Nawet nie wiedziałam,że są takie małe lampki solarne. Muszę koniecznie poszukać:D

      Usuń
  4. ja również uwielbiam motyw kwiatów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. aale pycha ciasteczka, oj spróbowałoby się :))

    OdpowiedzUsuń
  6. w postach inspiracyjnych jest zawsze taka chwila wytchnienia, powodzenia w ogarnianiu :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...