29 lipca 2013

Poniedziałkowe inspiracje vol. 20


Witajcie,

czy u Was też są dziś takie tropiki:P? Ja zaraz poszukam jakiegoś zacienionego miejsca w ogrodzie i się tam schowam z książką. U mnie w pokoju jest totalna sauna. No ale z dwojga złego wolę słoneczko i upały niż śnieg i mrozy:P


Sezon urlopowy jest na półmetku. Nie taz przeglądam Wasze relacje z podróży (tak, zazdroszczę:P) Na chwilę obecną nigdzie się nie wybieram. Pocieszam się czasem, jaki spędziłam w Barcelonie;)


Właśnie myśląc o wakacjach i dalekich podróżach postanowiłam,że dzisiejsze inspiracje będą nieco inne. Postanowiłam poświęcić je tropikom! Znalazłam więc trochhę fajnych pomysłów,dzięki którym poczujemy nieco egzotyki;)








źródło

Na początek miejsce nr 1, które mi się marzy w ramach podróży życia: Malediwy. Już Wam je kiedyś pokazywałam. Na razie marzenie to jest baaaardzo odległe. Może warto więc kupić taki plakat i powiesić nad biurkiem? Na pewno ociepli atmosferę i przywróci zapał w czasie jesiennych chłodnych wieczorów:) 


źródło

Coś, co powinno się znajdować w każej kuchni/salonie;) Człowiek od razu się mimowolnie uśmiecha.









źródło

Ostatnio pokazywałam Wam dekorację owocową z arbuzem w roli głównej. Dziś bardziej tropikalnie:P Egzotyczna rybka wykonana z pomarańczy:)






źródło

Jak już jesteśmy przy jedzeniu, to nie mogło zabraknąć hawajskich babeczek:) Fajny pomysł na dodatek do imprezy  takim stylu.







źródło
Co powiecie na takie pazurki? Ja jestem na tak:)







źródło

Dlaczego ta sukienka nie wisi jeszcze w mojej szafie?! Jest po prostu boska! 






źródło

A może robicie właśnie remont i myślicie jak urządzić sypialnię? W takiej na pewno świetnie bym się czuła.





źródło

Mam podobną lampę "bąbelkową",ale nie posiadam jej zdjęcia. Do swojej nie wkładałam dołączonych rybek, które według mnie nie wyglądają zbyt ciekawie, żeby nie nazywać ich wprost kiczowatymi:P Taką lampę Wam bardzo polecam, ostatnio często włączam ją wieczorami i przenoszę się myślami w dalekie krainy;) Lampa relaksuje i jest bardzo ładną dekoracją pokoju.




Last but not least...





źródło

Zauroczyła mnie ta papuga:P Wiem, wiem...znów alkoholowo itd. No ale nie mogłam się powstrzymać. Jest niesamowita!;)



Jak Wam się podobały dzisiejsze inspiracje?Coś w szczególności wpadło Wam w oko? Udało Wam się przenieść choć na chwilę w egzotyczne miejsca?Mam nadzieję,że tak!

Miłego dnia:)

7 komentarzy:

  1. Oj jest upał !!! Na pazurki nawet nie zwróciłam uwagi jak zobaczyłam tego cudownego mrozonego drinka !! Aaaaa chce go teraz na taki upał !! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka i stojak na wino!
    alez bym chciała mieć taką kiece <3

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne kolorowe pazurki :) Szkoda ze nie potrafię takich robić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba dekoracja z pomarańczy. po prostu dzieło sztuki

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...