2 lipca 2013

Luksusowe Mydełko Arganowe

Hej dziewczyny,

czekam cierpliwie z nadzieją,że może szanowny pan kurier dziś mnie nawiedzi,ale Hiszpania rządzi się swoimi prawami...więc może i dziś nie przyjedzie? A tu jeszcze tyle do zrobienia, kilka miejsc do obskoczenia.I jakie słonko ładne. Może jak posprzątam to chociaż na balkonie usiądę na 5 minut:)

Dziś chciałam się z Wami podzielić moją opinią o Mydełku Arganowym, które otrzymałam dość dawno temu od JM Spa& Wellness.

20g w cenie 4 - 5 zł.

Opis producenta:

Mydło na bazie roślinnej z dodatkiem certyfikowanego olejku arganowego i protein mleka koziego ma właściwości silnie nawilżające, odżywcze i uelastyczniające skórę.Łagodzi podrażnienia, oczyszcza i rozświetla skórę.Polecane do każdego typu skóry.


źródło 

Skład:

Opakowanie & Konsystencja:

 Małe mydełko zapakowane jest w w torebkę foliową. Produkt ma bardzo przyjemny zapach. Tuż po odpakowaniu mydełka, widoczne są na nim połyskujące drobinki, jednak już przy pierwszych użyciach zmywają się one w 100%. 






Moja opinia:

Ze względu na rozmiar mydełka (mogłoby być choć o połowę większe), postanowiłam używać go do mycia rąk w kuchni, zwłaszcza że praktycznie tylko ja się po niej krzątam, więc całe mydełko zostało zużyte przeze mnie;) Mydełko pozytywnie mnie zaskoczyło: moje dłonie były w czasie używania go odpowiednio nawilżone, zaś tuż po myciu, produkt nie pozostawiał żadnego tłustego filmu itd, co zdarzyło się przy innym mydełku, które niedługo opiszę.Bardzo odpowiada mi łagodny zapach mydełka.Mimo niewielkiego rozmiaru, produkt starczył mi na dość długi czas.


Plusy:  

  • przyjemny zapach
  • dłonie po myciu są nawilżone
  • nie pozostawia tłustego filmu
  • jest wydajne


Minusy:

  •  cena w stosunku do wielkości mydełka


Podsumowanie:

Mydełko jest dobrej jakości. Moje dłonie bardzo je polubiły.W końcu moja skóra nie była wysuszona po zmywaniu naczyń itp.Moje jedyne zastrzeżenie to jego wielkość w stosunku do ceny.

5 komentarzy:

  1. fajniutkie jest, podobają mi się te drobinki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne mydełko ^^ Też czekam na listonosza i kuriera, ale ani widu ani słychu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ci to wiedzą jak czarować zapachem i prezencją

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne ma drobinki :) lubię takie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja używałam do buźki i też się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...