26 lipca 2013

HexxBOX – Poznaj i testuj z 1001pasji! - Lakier MeMeMe Ambitious

Witajcie,

niestety przeprowadzka dosłownie wykończyła moje paznokcie. Dlatego też starałam się je wzmocnić i dać im trochę odetchnąć:) Powoli wracają do formy więc postanowiłam Wam zaprezentować drugi z lakierów, jakie otrzymałam w ramach akcji HexxBox. Poprzedni lakier pokazywałam Wam tu:  KLIK KLIK. Dziś przyszła pora na nudziaczka:) 









Gwiazdą dzisiejszego dnia jest ten o to lakier:

12ml w cenie ok20 zł (online)





Aby nie było zbyt nudno,na jednym paznokciu zawitał kolorek nr 104 z Coloramy MNY, który prezdentowałam już tutaj: KLIK








Walka o ostatnie promyki słońca:P





Na wstępie przyznam,że bardzo polubiłam ten lakier:) Ma przyjemny odcień, świetnie nadaje się na co dzień lub nieco ozdobiony na specjalne okazje. Jeśli chodzi o samą aplikację to jest ona nieco łatwiejsza niż w przypadku poprzedniego koloru, choć wciąż do super łatwych nie należy. Obwiniam za to szeroki pędzelek. Do uzyskania ładnego pokrycia paznokci wystarczą 2 warstwy. Lakier, podobnie jak jego wcześniejszy "kolega" trzymał się ok 2 dni.Ostatnio zastosowałam to coat od KIKO i lakier pozostawał w idealnym stanie przez 3 dni. Także mamy postęp:P

Z przyjemnością polecam wszystkim ten kolorek od MeMeMe i dziękuję Hexx Anie za możliwość jego przetestowania:)


A Wy macie swoje nudziakowe typy?Używałyście tego?

7 komentarzy:

  1. Wygląda nieźle, ale mam już trzy takie nudziaki :)


    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolorek, bo do wszystkiego pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny, delikatny kolorek, lubie czasem takie stonowane pazurki

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie ten lakier do zdobycia w rozdaniu - tylko inny kolor:) Serdecznie zapraszam:
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/2013/07/letnie-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny kolorek i świetnie go połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...