17 lipca 2013

Haulowo:)




Witajcie Dziewczęta:)

Niedawno radziłam się Was co powinnam kupić,bo pokończyły mi się niektóre zapasy. Na kilka rzeczy jeszcze poluję:D Ale postanowiłam Wam pokazać to co kupiłam jakiś czas temu po Waszych poradach oraz to, co dorwałam ostatnio. 





Czytałam sporo pozytywnych opinii o mydle oliwkowo -laurowym, postanowiłąm więc je wypróbować na moje problemy z cerą, które się niestety zintensyfikowały. A że lubię zawsze coś dobrać,aby przesyłka bardziej się opłacała, wybrałam  masło mango.









Skończył mi się niedawno olejek arganowy i szukałam jego zamiennika, w Rossmannie akurat była promocja na produkt Sorayi. oprócz niego kupiłam także serum do biustu Eveline.




 Jakiś czas temu trafiłam na kilkugodzinną promocję w Pat&Rub. Objęte nią były akurat produkty, które mnie kusiły od jakiegoś czasu: Ujędrniający Balsam do biustu (zacznę jego testy gdy zdenkuję Eveline, które aktualnie używam) i Relaksujący Scrub do ciała z serii, która bardzo mi się podoba ze względu na zapach trawy cytrynowej z kokosem.  Do zakupów otrzymałam 2 wybrane przeze mnie próbki.


Przed wyjazdem z Barcelony wpadłam na chwilę do Lusha i kupiłam kolejne opakowanie Angels on Bare Skin/ Piel de Angel. Tutaj go recenzowałam (KLIK KLIKJednak już nie cykałam fotki. Pokażę je przy okazji denka, które zamierzam wkrótce wprowadzić na bloga:)



A to już wczorajsze zakupy. Pokazywałam koleżance drogerię Hebe:) Nie moja wina,że były tam takie fajne promocje:P   A zakupy zostały zaprezentowane na mojej nowej apaszce:)



Promocje z Hebe: MNY Color Tattoo za niecałe 18zł/szt. Przy zakupie lakieru Essie, dostajemy wybraną odżywkę za 1 gr. Akurat polowałam na odżywkę więc nie mogłam przejść obojętnie obok tej promocji:P


Na pewno zakupię wkrótce jeszcze Effaclar Duo,bo go pilnie potrzebuję.



 Większość kosmetyków już jest w użyciu. Niestety jeden z produktów  mnie zapchał i pojawiły mi się 2 bolesne grudki podskórne,co zdarzyło mi się pierwszy raz w życiu. Stawiam na mydło alepp, bo używałam go regularnie przez kilka dni. Olejku Soraya użyłam tylko raz. Choć już sama nie wiem...Na pewno odstawiam oba preparaty z dala od mojej twarzy. Pozostaje mi wrócić do olejku arganowego, który ostatnio skończyłam (recenzja wkrótce), który bardzo fajnie się sprawdzał na mojej skórze.


Miałyście któryś z produktów?Jak tam Wasze zakupy i szaleństwo na wyprzedażach?

20 komentarzy:

  1. Powiem Ci, że ja po olejku z Bio Oil mam podobne problemy niestety.. Więc może i Ciebie olejek.. Ale super promocja w Hebe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem, który z produktów mi tak podpadł,ale nie będę takować swojej skóry żeby się przekonać. Odstawiam od Twarzy oba:P

      Usuń
  2. masełko mango mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest całkiem przyjemne choć nie ma jakiegoś obłędnego zapachu;)

      Usuń
  3. wszystko mi sie podoba :) gratuluje udanych zakupow

    OdpowiedzUsuń
  4. Na mydło z Alepp ja też się czaję, bo już nie wiem co mam z tą swoją buzią zrobić żeby było lepiej. Ciekawa jestem czy to właśnie ono Cię zapchało... Ten olejek z Sorayi mam i stosuję co 2 dni na noc, przynosi świetne efekty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie będę się przekonywać co mi zaszkodziło. Na twarzy dobrze mi się sprawdzał olejek arganowy i do niego za jakiś czas wrócę.

      Usuń
  5. udane zakupy, jak dla mnie interesujące kosmetyczne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa kosmetyków z PAT&RUB,to dobra firma,więc i kosmetyki mają dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam, ich kosmetyki są bardzo dobrej jakości:)

      Usuń
  7. Te promocje to nas kiedyś zgubią ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem:P Tylko jak im się oprzeć. Zresztą wzystko wydaje się w danym momencie takie niezbędne;)

      Usuń
  8. Fajne zakupy zrobiłaś, najbardziej jestem zachwycona cieniami do powiek, przepiękne kolory, które ja osobiście uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już od dawna chodziły mi po głowie:D

      Usuń
  9. czekam na recenzję tego scrubu do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze trochę postestuję i dam znać co o nim sądzę:)

      Usuń
  10. Bardzo lubię to serum do biustu Eveline, przy regularnym stosowaniu widziałam u siebie różnicę a dodatkowo bardzo odpowiada mi konsystencja tego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba konsystencja i zapach:) Zobaczymy jak z działaniem:P

      Usuń
  11. oo wszystkiego jestem ciekawa :) czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...