10 czerwca 2013

Wyniki rozdania z Firmoo:)

Witajcie,

wpadam tu tylko na chwilkę, bo się niestety rozchorowałam. Jeszcze wczoraj świetnie się czułam,a w nocy mnie dopadło choróbsko i dziś po powrocie z Wawy leżę w łóżku i próbuję się wykurować. Możliwe,że nie dam rady wrzucić jutro inspiracji. Zwyczajnie nie mam siły na nic. Mam nadzieję,że wybaczycie:)







W rozdaniu zarejestrowałam 24 zgłoszenia (w tym 2 od tej samej osoby. Nie wszystkie były w 100 zgodne z prawdą,pojawiły się lajki widmo itd:P). Nie zostało osiągnięte minimum niezbędne do losowania nagrody głównej.Troszkę szkoda. Myślałam,że bardziej Was zaciekawi to rozdanie.  Ale są jeszcze nagrody pocieszenia w postaci 6 voucherów:)


Otrzymują je:


chillandmakeup,Sabi,Iwona Ka,Ninomiya Kazunari,popularne.blogspot.pl oraz ZajacKicak


Gratuluję:)Postaram się jak najszybciej wysłać Wam mailem kody rabatowe, które powinnam dostać już jutro. Także sprawdzajcie maile.
A już za kilka dni ruszy kolejne rozdanie, tym razem kosmetyczne:)

A teraz wracam do łóżeczka kurować się.Dobranoc:)

7 komentarzy:

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...