13 czerwca 2013

Upominki ze spotkania blogerek + ostatnie zakupy i zdobycze:) Czyli same smakołyki:P

Hejka dziewczyny,


uśmiecham się właśnie do słoneczka, które nieśmiało zagląda do mnie przez okno. Wczoraj przedstawiłam Wam relację z sobotniego spotkania blogerek w Warszawie. Nie pokazałam Wam jeszcze prezentów, jakie otrzymałyśmy od sponsorów. Do tego niedawno kupiłam kilka rzeczy, które już zaczełam używać, a jeszcze nie miały swojej premiery na blogu. Postanowiłam więc połączyć te dwa tematy wpływające na mój dobytek kosmetyczny:P

Na początek moja torba po spotkaniu (na zdjęciu cała wypakowana kosmetykami). W Warszawie miałam wewnątrz jeszcze swoje ubrania itd, więc kosmetyki się w niej nie pomieściły:P


Otrzymanych kosmetyków uzbierało się tyle,że zdjęcia zrobiłam w 2 częściach:P

Cz.I


Cz.II


Trochę to wszystko ważyło.Wbrew pozorom wybieram się niedługo na zaklupy:P ale po produkty, których tu nie ma (np. Effaclar Duo itp)


Poniżej moje nowe zdobycze:


To mój pierwszy azjatycki bebik. Jak na razie całkiem fajnie się spisuje.


Przed wylotem odwiedziłam Lusha...

Kupiłam osławiony w blogosferze cukrowy peeling do ust o zapachu i smaku...gimy balonowej. Jest świetny.A na moją problematyczną od niedawna cerę kupiłam tonik z olejkiem z drzewa herbacianego.


Hm...generalnie internet to ZŁO!:P Jak się babie czasem nudzi to coś kliknie, a potem przychodzą kolejne paczki do domu. Te łakocie czekały na mnie  jak przyleciałam:




Niedawno firma Beauty face wraz z portalem uroda i zdrowie ogłosiły nabór na testerki maseczek tejże firmy. Udało mi się tam dostać. pani dermatolog, po obejrzeniu mojej cery wybrała dla mnie maseczkę z serum  regulującą sebum (3 sztuki):




Wczoraj dotarła do mnie przesyłka od Malinki. Do testów otrzymałam zestaw kosmetyków Eveline.I jak przystało na kosmetykomaniaczkę, testy zaczęłam już wczoraj wieczorem;)



Coś Wam wpadło w oczka? W związku ze wspomnianymi planami zakupowymi będę miała do Was kilka pytanek. Jutro wrzucę moją listę zakupów. Może mi coś doradzicie:)

28 komentarzy:

  1. Oj paka ze spotkania jest przeogromna i najlepsza !! :D uwielbiam ją :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zapas na cały rok :D też dostałam przesyłkę od Malinki :) i strasznie się z niej cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa tych nowości od Eveline:D

      Usuń
  3. oooo ile upominków ze spotkania! :D mega zapas :)
    Też dostałam paczuszkę od Malinki, mamy co testować, prawda? :D ogromnie ejstem ciekawa jak zadziałają te produkty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu się do nich dorwałam:D Produkty od Malinki poszły na pierwszy ogień;)

      Usuń
  4. strasznie dużo tego :-) czekam na recenzję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powolutku będę te wspaniałości testować. Choć mamie też się cosik trafiło;)

      Usuń
  5. Ciekawa jestem tego serum Eveline bo ostatnio mi ono kusi:) czekam na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj zaczęłam je stosować także za jakiś czas pojawi się recenzja:)

      Usuń
  6. Ale tego maaaaasz *.* aż oczy się świecą :D
    udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. do końca roku z testami się nie wyrobisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że niby ja nie dam rady?!:P Będzie dobrze;)

      Usuń
  8. Ale Cię czeka testowania trzymam kciuki abyś podołała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A będę sobie testować spokojnie:) Zresztą moja mama się już deklarowała,że z chęcią coś przygarnie:P

      Usuń
  9. Mega dużo rzeczy :) Szczególnie spodobał mi się zestaw Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeszcze muszę kupić kilka rzeczy.Nie wiem gdzie to potem pomieszczę:P No zestaw już w użyciu:)

      Usuń
  10. wow ile cudownych rzeczy! aktualnie używam tego petitka z Holiki i wg naprawdę fajny :) w ogóle lubię ich petitki ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...