17 czerwca 2013

Poniedziałkowe inspiracje vol.16

Witajcie,

jak się macie? Ja miałam dziś mega intensywny dzień,a do tego zmiana pogody odbiła sie negatywnie na moim samopoczuciu więc od kilku godzin pęka mi głowa:(

Ten post miał się ukazać rano,ale blogger coś ostatnio jest humorzasty i nie chce za mnie nie raz publikować postów;) Wrzucam wpis teraz, mam nadzieję, że jeszcze macie siłę go przejrzeć:)





źródło


Prosty a jednocześnie gustowny pomysł na prezent dla mamy,przyjaciółki czy też dla siebie samej:)Muszę się rozejrzeć za materiałami i wziąć się do roboty.






źródło


Prześliczny świecznik.Jest bajeczny. Z chęcią bym go widziała w swojej sypialni:)





źródło


Kolejne paznokietki wśród inspiracji, tym razem wesołe choć delikatne. Bardzo fajne na lato:) Akurat kupiłam sondę więc mogę zacząć eksperymentować.






źródło

Ten basen śni mi się po nocach!:P Imituje piękną zatokę z piaskiem:)  No cóż, pomarzyć zawsze można:D



źródło
Co powiecie na taką sałatkę na letnie dni? Co prawda wolę sałatki warzywne,ale tej bym na pewno nie odmówiła. Świetnie się prezentuje:)

8 komentarzy:

  1. Bransoletka wygląda super muszę taką sobie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bransoletka piękna
    a ten basen! ach.. w takim to by człowiek popływał <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko w polskich realiach przydałaby się wersja kryta:P

      Usuń
  3. ja wolę sałatki owocowe i ta mi jak najbardziej odpowiada :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ją zrobisz to koniecznie cyknij fotkę:)

      Usuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...