3 czerwca 2013

Poniedziałkowe inspiracje vol.15


Witajcie,

mam nadzieję,że poniedziałek mija Wam w miarę przyjemnie:) U mnie znów za oknem słoneczko więc niedługo wyskoczę złapać troszkę promieni na moje blade ciałko:P

A Was zostawię z poniedziałkowymi inspiracjami. Oczywiście najpierw radzę zrobić sobie kawkę/herbatkę aby było jeszcze przyjemniej:)



W końcu poczułam zbliżające się lato, to i inspiracje stają się bardziej kolorowe:D

źródło

Zauroczyły mnie te topy. Nie dość,że mają fajny krój to jeszcze ten śliczny motyw kwiatowy.Muszę jeszcze "tylko" trochę podtuningować sylwetkę;)



źródło
Co tu dużo mówić...po prostu marzy mi się, chcę, pożądam!!;)




źródło
Bardzo ciekawy makijaż., nadaje twarzy tajemniczości.





źródło

Bardzo ładny, dziewczęcy manicure. Jest idealny na lato:)



źródło

Nie pogardziłabym takim prysznicem w ogrodzie rodziców. Zwłaszcza po opalaniu byłby jak znalazł. A jakby się spodobał naszemu psu!;)


źródło

Od lat trzymam wszelkie mąki i cukier w opakowaniach, w których zostały zakupione. A tak niewiele potrzeba by o wiele lepiej się prezentowały!



A to mój wczorajszy grzeszek;) Tak jak nie przepadam za pączkami, te z Dunkin Coffee uwielbiam. Do tego pyszna kawka. A kolorowa posypka przeniosła mnie w czasy dzieciństwa. 



Niestety cały dzionek nie działał mi net, więc dopiero teraz wrzucam pościka.

11 komentarzy:

  1. te gorseciki są cudne :) toaletka też mi się podoba :)
    i w ogóle wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne gorsety. Ciekawe, gdzie można takie zdobyć, mhm.
    Pychotka na ostatnim zdjęciu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ja napisałam... Topy a nie gorsety. ;-P

      Usuń
    2. Oj tam, niech będzie że gorsetowe topy:D

      Usuń
    3. Dziękuję za wsparcie! <3 ;-)

      Usuń
  3. Te gorseciki rzeczywiście są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...