22 czerwca 2013

Podsumowanie Akcji Maliny

Witajcie

czas na podsumowanie Akcji Malinki (Kolorowe lato na paznokciach), w ramach której poza zabawą i prezentacją różnych kolorów, szukałyśmy swojego hitu na wakacje.




O to zestawienie lakierów, które udało mi się Wam pokazać wraz z tym jednym, który mnie oczarował, zauroczył i według mnie świetnie  nadaje się na lato...czyli Piasek od Eclair:)





A Wam który lakier się najbardziej spodobał z powyższego zestawienia?



Mam do zaprezentowania jeszcze kilka nowości, zrobię to za jakiś czas:) Teraz będzie mnie troszkę mniej na blogu.

12 komentarzy:

  1. ten piasek jest super! już ci to mówiłam ale się powtórzę - jedyny piasek jaki mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się jeszcze bardzo podoba "na oko" piasek granatowy z P2. Chciałabym go gdzieś dorwać:D

      Usuń
  2. Mi najbardziej ten brzoskwiniowo pomarańczowy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak, ten Eclaire przedstawia się wyjątkowo ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie mi kolory mi odpowiadaja...

    OdpowiedzUsuń
  5. brzoskwinia z miętą wyglądają ciekawie ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie kolorki sa swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie brzoskwieniowy wpadł w oko :)
    Witam Malinową Koleżankę i zaprasam do siebie :)
    pasjekaroliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...