2 czerwca 2013

Napady Rudej na sklep KIKO;)

Witajcie dziewczęta,

jak Wam mija weekend? U mnie w końcu wczoraj zawitało słoneczko więc próbuję  z niego korzystać póki mogę:)

Przez pewien czas blogosfera została opanowana przez posty Rozzmannowe:) Ja niestety tego sklepu tu nie mam, nad czym ubolewam. Musiałam się więc jakoś pocieszyć:P
Niedawno pisałam Wam,że byłam w sklepie KIKO. Dziś pora na prezentację łupów:P Od razu mówię,że nie wszystkie lakiery są dla mnie.Jeden lub 2 z nich będzie można zdobyć już niedługo.Także bądźcie czujne:)

O to nowe zdobycze:


Drugi napad na KIKO;)




Dwa lakiery się powtarzają: złoty i odcień 303, który pokazałam Wam w pt: KLIK.


Dajcie znać które kolory podobają Wam się najbardziej. To Wy wybierzecie który lakier/lakiery będziecie mogły zdobyć:)Na Wasze propozycje czekam do środy. 



Tymczasem przypominam Wam o kończącym się za kilka dni rozdaniu z Firmoo.






Miłego dnia:)

13 komentarzy:

  1. Ten niebieski lakier wygląda świetnie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się bardzo podoba, ma takie fajne drobinki:)

      Usuń
  2. pierwszy i drugi boskie:) szkoda ze u nas nie ma kiko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają tam za duży wybór:P Potem człowiek stoi jak sierota wpatrując się w te cudeńka i nie może się zdecydować, które w końcu przygarnie;)

      Usuń
  3. No świr :D
    Piękne lakiery, pokaźna kolekcja! Złoty to mój faworyt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, od razu świr:P Nie wszystko dla mnie;) Chociaż boję się,że jeszcze może nastąpić jedno starcie:P

      Usuń
  4. pierwszy z pierwszego zdjęcia śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę piękne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  6. to ja bym połączyła malinę ze srebrem ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...