14 czerwca 2013

Mój pierwszy piasek: Szlachetne złoto od Eclair nr 01.

Witajcie już po raz drugi dzisiaj:)


za moment odpiszę na Wasze komentarze pod poprzednim postem. A w tym czasie będziecie mogły obejrzeć kolejną odsłonę akcji Kolorowe Lato Na Paznokciach.

Dziś zaprezentuję Wam pierwszy piasek w mojej kolekcji. I już coś czuję,że nie ostatni:P

Postawiłam na złoto. Kolor ten kojarzy mi się z piaskiem na plaży w Barcelonie, który posiada tajemnicze mieniące się drobinki...



Przed Wami piasek Eclair nr 01.


















Jak Wam się podoba? Mnie bardzo:) No i na uwagę zasługują także te słodkie buteleczki lakierów Eclair:)



Na Wasze życzenie cyknęłam dziś jeszcze kilka fotek w słońcu. (Tuż przed tym jak postanowiło się schować):







15 komentarzy:

  1. Śliczy kolor i daje fajny efekt na paznokciach :) Ciekawe, jak będzie ze zmywaniem? ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. lepiej byłoby jakbyś pokazała zdjęcia w świetle dziennym, w przypadku lakierów o nietypowej teksturze to dużo zmienia :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoczko, postaram się cyknąć jakieś fotki jutro:) Dziś musiałam się wyrobić wieczorem z postem:P

      Usuń
  3. buteleczki są bardzo ładne i przyciągają wzrok :) Ja nie przepadam za piaskami, ale kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie mnie się poszczególne kolory podobają.Tym trafiłam świetnie w mój gust:)

      Usuń
  4. ładne buteleczki :) jeszcze nie miałam takiego lakieru :) zgadzam się z wpisem z Anonimowy, chętnie bym zobaczyła w paznokcie w innym świetle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. buteleczka z kokardką jest szalenie urocza i dziewczęca:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też się bardzo podoba i sama chciałabym mieć go na paznokciach;]

    OdpowiedzUsuń
  7. I buteleczka i lakier - CUDO !! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. to jedyny piasek który mi się spodobał :o
    jest genialny! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Na takie większe wyjścia śliczny ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwszy piasek ktory mi wpadl w oko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetny! ja jeszcze nie mam żadnego piasku, muszę się w końcu skusić :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...