14 czerwca 2013

Lista zakupów i Wasze porady:)

Witajcie Kochane,

jak część z Was wie wpadłam na chwilę do Polski:) W tym czasie  chcę zrobić małe zakupy, bo część rzeczy mi się pokończyła. Drugim powodem jest to,że latem moja skóra diametralnie się zmienia i wymaga zupełnie innej pielęgnacji, a więc i innych produktów.

Jeśli chodzi o moją cerę to od kilku miesięcy męczy mnie trądzik (nawet jako nastolatka nie miałam takich problemów). Przez pewien czas próbowałam pewnej kuracji od dermatologa, ale trochę pogorszyła stan mojej skóry, poza tym nie mogę jej stosować latem. Sytuację poratował Effaclar Duo, który wkrótce zrecenzuję. A ponieważ już mi się kończy to znajduje się jako pierwszy na liście. Będę wdzięczna za polecanie produktów do problematycznej skóry, jak moja;)

Chciałabym abyście mi poradziły konkretne marki produktów, które się u Was sprawdziły:)


1. Effaclar Duo (La Roche Posay)

2. Mydło Aleppo 40% - czytałam o nim sporo pozytywnych opinii. Co prawda już je zamówiłam,ale ciekawa jestem co o nim sądzicie.

3.Krem matujący: co się u Was najlepiej sprawdziło? Mam 2 swoje typy,ale ciekawi mnie co się działa u Was:)

4. Krem BB (azjatycki): mam od niedawna Holika Holika nawilżający,ale jak na ciekawską babę przystało chciałabym jeszcze coś nowego wypróbować zanim znajdę swojego ulubieńca.

5. Puder (najchętniej mineralny)..Tutaj sama nie wiem co wybrać:(

6. Odżywka do paznokci.Myślę nad NailTek. Eveline działa u mnie tylko w momencie stosowania:( Może macie jakiś hicior?;)

7. Szukam także naturalnej farby do włosów lub henny, która by pokrywała odrosty, a dalej bym mogła zachować  ładny rudy odcień (nie czerwony:P)

8. Serum ujędrniające do biustu.Tołpa?Eveline?A może jeszcze coś innego?:P

9. Krem z filtrem 50. Mam Uriage, który się b.dobrze sprawdza,ale kusi mnie Anthelios matujący. Ktoś może miał?

10. Powoli kończą mi się także kremy pod oczy. Oprócz nawilżania zależy mi żeby taki kremik miał działanie przeciwzmarszczkowe,ale nie podrażniał wrażliwców;) 

11. Serum do twarzy. Myślę nad ARYA LAYA BALANCER lub Flavo C (z tego drugiego byłam całkiem zadowolona). Ale może polecicie jeszcze coś innego?


To tyle na chwilę obecną:)Pewnie jeszcze mi się coś przypomni:P

10 komentarzy:

  1. Gosiu do paznokci jak najbardziej nail tek:-) ja nie znalazłam jeszcze nic lepszego.
    A krem do biustu może ten od pat&Rub o którym opowiadała Marta na spotkaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, na Pat& Rub pewnie się kiedyś skuszę,ale teraz szukam czegoś z niższej półki cenowej:(

      Usuń
  2. na trądzik proponuję Benzacne- ok 10 zł bez recepty lub Retin A- ok 30zl, ale recepta jest potrzebna- rozmawiałam z lekarzem i można w lecie stosować, ale jedynie na noc i rano dokładnie te miejsca przemyć.
    Krem matujący- Ewa Pollena 18+- ok 5zl- miałam już mnóstwo kremów i ten jeden się tylko sprawdza:)
    krem pod oczy- sylveco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banzacne kiedyś stosowałam, ale on głównie zasuszał pryszcze, a nie o taki efekt mi teraz chodzi. Effaclar Duo zdecydowanie lepiej się u mnie sprawdza.Ale ten Retin A mnie zaciekawił.Poczytam o nim:)

      O tym kremie matującym jeszcze nie słyszałam ,muszę się rozejrzeć:)

      Miałam krem Sylveco pod oczy i nawet recenzowałam:P Jest bardzo fajny,ale teraz szukam czegoś bardziej napinającego, zwalczającego pierwsze zmarszczki.

      Dzięki za rady:)

      Usuń
  3. Jeśli chodzi o zmianę pielęgnacji cery, to w moim wypadku na zmniejszenie liczby wyprysków na twarzy pomogły kosmetyki z Biochemii Urody. Do oczyszczania hydrolat, do nawilżania żel hialuronowy, na pryszcze punktowo olej tamanu, do demakijażu- olejek myjący. Słyszałam także o glinkach (białej i zielonej, które możesz zamówić na Zrób sobie krem) i w wypadku problematycznych cer również się sprawdzają.

    Ad 5 możesz spróbować na początek mąki ziemniaczanej, by zobaczyć czy przypadnie Ci do gustu, albo zainwestować w puder bambusowy/ryżowy

    Ad 6 w moim wypadku sprawdziło się serum z Biovaxa (w fioletowym opakowaniu) oraz bardzo tania odżywka z Wibo (wapń + wit. C), która jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki miałaś hydrolat? Ten oczarowy mocno uczulił moją znajomą więc się go trochę boję:)
      Puder bambusowy mam, ale szukam jeszcze kremu matującego.

      Mówisz o tym serum z pompką? Jeśli tak to u mnie się niestety nie sprawdziło. Ale ta odżywka Wibo brzmi fajnie:)

      Dzięki:)

      Usuń
  4. Krem pod oczy polecam orientana krem z wiśni japońskiej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzmi bardzo ciekawie:) Zaraz o nim poczytam.

      Usuń
  5. Do biustu Efektima Push up :-P wyczytałam na pewnym blogu ze fajnie po nim skaczą :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, żeby się tylko nie rozhasały za bardzo:P

      Usuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...