4 czerwca 2013

Akcja Maliny: Ozłocone pazurki

Witajcie po raz drugi;)

Dziś następna odsłona Akcji Malinki. Na moich paznokciach znów gości lakier KIKO (a jeszcze kilka ich produktów czeka).Tym razem postawiłam na złoto , które świetnie będzie wyglądało na opalonej skórze.
Nie wiem czy zdjęcia oddały głębie koloru (robiłam je wieczorem przy słabym świetle).

O to bohater dzisiejszego wieczoru: KIKO nr 628 z serii Mirror:



















Zdjęcia z lampą błyskową:




Odkąd zobaczyłam lakier na półce sklepu wiedziałam,że muszę go mieć:) Zauroczył mnie swoim kolorem.Jednak nie jest on najłatwiejszy w aplikacji, potrafi pozostawiać smugi, nie do końca "dogadywał" się z bazą.Dwa paznokcie musiałam zmywać i malować od początku,bo pozostały smugo- prześwity. No ale coś za coś. Jak już uda się pomalować ładnie pazurki to efekt naprawdę cieszy oczy:)

23 komentarze:

  1. będę zwracać się do Ciebie per złociutka ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to spokojnej nocy, złociutka :P

      Usuń
    2. Dzięki i nawzajem:) Tymczasem muszę Tobie jakąś ksywkę wymyślić:P

      Usuń
  2. Mam podobny kolor ale z Avonu. Niestety nie przepadam za złotem i wystawiłam go na wymiankę. Ładne masz pazurki. Z przyjemnością obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) No mnie złoto coś ostatnio zawróciło w głowie. Marzy mi się jeszcze złoty lakier chromowany:D

      Usuń
  3. Złoty na paznokciach bardzo ładnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy kolor ale trochę zbyt "perłowy" jak dla mnie, sama bym tak nie pomalowała paznokci ale Twoje bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny jest...naprawdę wygląda jak lustro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Typowo lustrzanego złota o mało wczoraj nie kupiłam. Ale coś czuję,że nie wytrzymam za długoP

      Usuń
  6. piękny połysk :-) bardzo przyjemny odcień

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bym go z czymś połączyła ;) ale kwestia gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Akcji Malinki pokazujemy po jednym kolorze na raz. Ale połączenie to też fajny pomysł:)

      Usuń
  8. Świetny :) Faktycznie, do opalonej skóry taki kolor wygląda obłędnie, tylko gdzie się tu opalić przy takiej pogodzie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno słońce już na dniach nas zaszczyci:P

      Usuń
  9. Ciekawy efekt na pazurkach dał Ci ten KIKO... ja poluję na kilku jego braci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może spodoba Ci się któryś z lakierów, jakie będą wkrótce do wygrania u mnie:D

      Usuń
  10. te zlote perelki to ciezki orzech do zgryzienia... hahaha per zlociutka..dobra ksywka .. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...