7 czerwca 2013

Akcja Maliny: Essie Demure Vix

Witajcie dziewczyny,

wczoraj późnym wieczorem wróciłam do domu i od tego momentu nie wiem w co mam ręce włożyć. Stąd bardzo późna pora tej publikacji.



Dziś kolejna odsłona Akcji Maliny. Tym razem "delikatesik" od Essie - Demure Vix;)

\










Bardzo lubię ten lakier. Na paznokciach mam 2 warstwy. Zdjęcia nie są super, bo robiłam je przed chwilą w fatalnym świetle. Mam nadzieję,że wybaczycie:) Chyba lakierów Essie nikomu nie muszę zachwalać?:)

Do wtorku będzie mnie trochę mniej na blogu. Mam sporo spraw do załatwienia przez te kilka dni. Postaram się w niedzielę wieczorkiem umieścić wyniki rozdania, na które czekacie. A już jutro spotkanie blogerek w Warszawie:D Nie mogę się doczekać poznania osobiście dziewczyn, do których chętnie zaglądam i czytuję:)


6 komentarzy:

  1. Czekolada mleczna na paznokciach... Mniam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam lakierów Essie.... Ale wiele dobrego o nich czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kawka z duzza dawka mleczka.... chociaz nie jestem kawoszem ten kolor jak najbardziej na tak ...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...