12 maja 2013

Żel pod prysznic Anatomicals...Fatalne zauroczenie?

Witajcie dziewczęta:)

Pokazywałam Wam ostatnio zawartość kwietniowego pudełka Glossy, w którym znalazłam między innymi żel pod prysznic firmy Anatomicals. Generalnie opinie na temat ich kosmetyków są dość skrajne. Dziś chciałam Wam  przedstawić poprzedni żel tej marki, który również dostałam w  jednym  z pudełek Glossybox.


300ml, cena ok. 6 euro.



Opis producenta:

Żel pod prysznic z cyprysem i tymiankiem. Tymianek i ekstrakt z zielonej herbaty mają właściwości antyoksydacyjne. Żel nawilża skórę dzięki ekstraktowi z aloe vera. Produkt wolny od parabenów, SLS-ów ,siarczanów. 









Skład:

Opakowanie & Konsystencja:

Za opakowania daję firmie dużego plusa. Mają ładny design,są wygodne w użyciu, a na dodatek znajdują się na nich ciekawe opisy, różniące się bardzo od produktów pozostałych marek:)Opakowania bardzo wyróżniają produkty Anatomicals na tle innych marek. 






Moja opinia:

Napisanie tej recenzji odkładałam przez dłuższy czas. Dawałam temu produktowi kilka szans;) Zacznę od największego pozytywu: ten żel ma boski zapach! Jest po prostu przepiękny. Jak powąchałam go po raz pierwszy to pomyślałam,że pewnie na stałe zagości w mojej łazience. Pokusiłabym się o stwierdzenie,że się w tym kosmetyku zadurzyłam;) Mimo ciągłych sygnałów,że nie ma on najlepszego wpływu na moją skórę, wciąż liczyłam,że się zmieni:P

Co stanęło na naszej drodze do szczęścia? Na horyzoncie nie pojawił się wcale inny, bardziej atrakcyjny żel. Najzwyczajniej w świecie, żel Anatomicals wysuszał moją skórę. Zaczęłam go używać zimą.I był to koszmar. Niemalże wybiegałam spod prysznica żeby szybko nasmarować się balsamem nawilżającym. Wiosną było już nieco lepiej. Niestety wciąż czuć po kąpieli dyskomfort wysuszonej skóry:/ 

Produkt jest bardzo wydajny. Nie mogę skończyć skubańca:P Obecnie pozostałą na dnie końcówkę żelu używam do mycia rąk;)


Plusy:

  • ciekawe i oryginalne opakowanie
  • piękny zapach
  • wydajność


Minusy:

  • wysusza skórę (przynajmniej moją)
  • cena
  • dostępność



Podsumowanie:

Myślałam,że ten żel pozostanie na dłużej w moim życiu, tak się niestety nie stanie. Mimo przepięknego zapachu i fajnego designu, musimy się rozstać;) Ekspertem od składów kosmetyków nie jestem. Ba...z chemii byłam nogą:P Ale widać gołym okiem,że ekstrakty, o których była mowa zajmują dalsze miejsce, dopiero po ciekawie brzmiących PEG-ach;)Mimo wielkich chęci moja skóra się nie polubiła z tym żelem. 

A Wy używałyście produktów Anatomicals? Sprawdziły się u Was? Przede mną kolejny żel do mycia tej firmy. Dam mu jedno mycie na przekonanie mnie, że warto tej firmie dać drugą szansę;)

14 komentarzy:

  1. przeczytałam zbyt dużo negatywnych opinii żeby się skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że wysusza Twoją skórę, bo wygląda tak ładnie, że przystroiłby niejedną łazienkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zostawię sobie buteleczkę na pamiątkę;)

      Usuń
  3. ufff, ja bym pewnie jednak wybiegła i się wysmarowała ;)

    ty jeszcze liczyłaś się z jego uczuciami xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe;) Czego się nie robi jak człowiek zauroczony:P

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Szkoda,że nie można przesyłać zapachów mailem;)

      Usuń
  5. Opakowanie jest mega, spodobałoby się mojemu chłopu, ale jak wysusza... to kiszka :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda świetnie, szkoda, że zawartość nie jest już tak ciekawa...

    OdpowiedzUsuń
  7. O nie, a ja właśnie niedawno zrobiłam tam zakupy. Oby mnie nie wysuszył!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki żeby u Ciebie się ich produkty sprawdziły. Może masz mniej wrażliwą skórę:)

      Usuń
  8. Miałam na nie wielką ochotę, ale niestety zbyt dużo słabych opinii słyszę o tych kosmetykach więc wolę nie próbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba lepiej wypróbować nowości od sprawdzonych przez Ciebie firm:)

      Usuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...