2 maja 2013

Trudna miłość z...Jolly Jewels

Witajcie,

od pewnego czasu jestem posiadaczką lakieru ze słynnej serii Jolly Jewels. Chciałam Wam go zaprezentować już dawno temu,ale aparat, który miałam w Polsce odmawiał współpracy z tym świecidełkiem;) Dlatego też zabrałam go ze sobą do Hiszpanii i dopiero tutaj udało mi się go "obcykać".



Przed Wami bohater dzisiejszego dnia:







Zakochałam się w tym lakierze od pierwszego wejrzenia. Jednak nie jest to miłość bez skazy;) Co prawda łatwo się go nakłada, a efekt na paznokciach jest śliczny...Niestety jeśli chodzi o trwałość to jest kiepściutko. Na drugi dzień od pomalowania, lakier odpryskuje. Dla mnie jest to bardzo duży minus, lubię sama decydować o tym kiedy zmyję lakier:) W tym wypadku nie mam wyjścia, po 2 dniach paznokcie wyglądają nieestetycznie. 

Jak na kobietę przystało, nie wykluczam kupna kolejnego lakieru z tej serii. Nic nie poradzę na to,że są takie piękne;) 

A Wy już próbowałyście lakiery z tej serii? Jak Wasze wrażenia?

22 komentarze:

  1. śliczny jest ten lakier :) Szkoda że z trwałością jest problem

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten sam:) Na paznokciach wygląda genialnie! Ja nakładam na niego top coat SV i nie narzekam na trwałość. Polecam spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę, jak będę w Polsce to na pewno spróbuję:)

      Usuń
  3. odpowiednik China Glaze It's A Trap-eze :) mój syn uwielbiał ten lakier,a mnie krew zalewała przy zmywaniu go ;) i to prawda,że trwałością nie grzeszy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety zmywanie faktycznie nie jest najłatwiejsze...

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Wszystko przed Tobą:) Pozostałe lakiery z serii też są bardzo ładne:)

      Usuń
  5. MAM GO <3
    U mnie z trwałością jest nieźle, mam go już 4 dzień na pazurkach (tylko inny kolor) i dopiero teraz pojawił się pierwszy odprysk i to tylko na 1 paznokciu.
    Ale słyszałam, że zmywanie to koszmar :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A używasz na niego jakiś konkretny top coat? No zmywanie najłatwiejsze nie jest:P

      Usuń
  6. Świetnie wygląda na twoim paznokciach ; * Fajny Kolor ; ) Ładny Blog ; * Będe wpadać tu częściej ; ) Obserwuję i zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety nie mam dostępu stacjonarnego bo gdyby nie to mimo ,że odpryskuje kupiłabym go , podoba mi się taki efekt na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trzeba przyznać,że fajnie wygląda. Zwykle używam tego lakieru np. w pt wieczorem by przed poniedziałkiem go zmyć;)

      Usuń
  8. Śliczny, ale jak pomyśle o zmywaniu go...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię tego typu lakierów do paznokci ;/ Nigdy mi się jakoś nie podobały ;p Zapraszam do wzięcia udziału w moim drugim rozdaniu, gdzie można wygrać kosmetyki oraz pokrowiec na laptopa! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny, tylko zmywanie to katorga ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam ten lakier;)
    zapraszam do mnie na rozdania;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jednym z Twoich rozdań już biorę udział:)

      Usuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...