28 maja 2013

Start Malinowej Akcji: MNY Mini Colorama - Candy Apple

Witajcie Kochane,

dziś oficjalnie rozpoczyna się Akcja Maliny, o której niedawno Wam pisałam. Czas więc za pierwszą pazurkową publikację:)

Osobiście uwielbiam czerwień na paznokciach. Dlatego też zacznę od tego koloru.


Przedstawiam Wam Candy Apple od MNY, pochodzący z serii mini Colorama:





A tak się prezentuje na łapkach:):










Zdjęcie z lampą błyskową


Zdjęcie z lampą błyskową

Lakier ma bardzo wygodny pędzelek, dzięki czemu aplikacja jest łatwa. Do uzyskania odpowiedniego odcienia potrzebne są 2 warstwy. Lakier dość szybko schnie. Wytrzymuje na paznokciach ok 3 dni.



I jak Wam się podoba?

15 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ten kolorek. Lubię takie nosić na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też:D Czerwień jest bardzo kobieca;)

      Usuń
  2. Odcień piękny, ale lakiery Maybelline szybko odpryskują, ja polecam lakiery firmy Wibo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie narzekam na lakiery MNY. Zarówno seria Colorama się świetnie u mnie sprawdza, jak i teraz jej siostra mini:)

      Usuń
  3. uwielbiam czerwień ;-) niedługo również przedstawię swoje propozycję odnośnie czerwieni więc zapraszam wkrótce. :) mi się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo wreszcie u kogoś lakier taki jaki i ja mam w swojej kolekcji :) jest śliczny i go uwielbiam i juz sie konczy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam słabość do czerwieni, choć planuję Wam pokazać różne różności:P
      A ten lakier na szczęście nie kosztuje fortuny:) Zresztą mniejsza pojemność jest całkiem fajna- to chyba będzie mój pierwszy lakier, który zużyję w 100%;)

      Usuń
  5. Ładny kolor, taka elegancka czerwień :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że Wam również się podoba:)

      Usuń
  6. ja też lubię czerwienie. ale teraz na wiosnę trochę żywsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwieni nigdy dość :) pięknaa!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...