27 maja 2013

Poniedziałkowe inspiracje vol.14


Witajcie,

Jak Wam mija dzionek? U mnie niestety od kilku dni pogoda szaleje przez co ciągle boli mnie głowa:/ Po wczorajszym "romansie" z migreną dziś powoli dochodzę do siebie. Chciałam Wam przedstawić kolejny post z cyklu poniedziałkowych inspiracji. 

Zapraszam serdecznie:)






źródło
Uwielbiam wisiorki, bransoletki, kolczyki. Jeśli jeszcze są w tak przepięknych kolorach to po prostu odpływam.Wisiorek wprost idealny na lato:)




źródło

Chyba każda z nas kojarzy szpilki Louboutina, które często można zobaczyć na stopach znanych gwiazd. Charakterystyczna czerwona podeszwa od razu wpada w oko. Tym razem projektant wykazał się jeszcze większą kreatywnością niż zwykle. Chodzić się w tym nie da, ale wygląda niesamowicie.


 


źródło

Lubicie tatuaże? Mnie się w szczególności podobają takie drobne, delikatne. Już od kilku lat myślę nad zrobieniem jakiegoś;)



źródło
Część z Was wie, że bardzo lubię wszelkiego rodzaju świeczki i lampki. Co powiecie na taki lampion? Mi bardzo przypadł do gustu.




źródło
Czy tylko ja mam fazę na paznokcie ombre? W końcu Was nimi zanudzę,ale co poradzę na to,że tak mi się podobają?:)


źródło
Nigdy nie sądziłam,że w tym samym zdaniu użyję słów: ciasteczka i zauroczenie.Ale muszę to przyznać, te ciasteczka mnie bardzo zauroczyły.Są przepiękne.



Spodobało się Wam coś? 


Miłego dzionka:)


Gosia

7 komentarzy:

  1. ale świetne!
    wisior i lampa <3

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że mamy podobny gust- wszystko mi się podoba:PP
    taki delikatny tatuaż bym chciała:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Te szpilki są kapitalne, ale fakt chodzić w tym chyba się nie da :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, ale mogłabym się w nie za to długo wpatrywać;)

      Usuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...